Foto e ditës: Tuneli

tunel.JPG

Një nga dy tunelet e segmentit Rrëshen-Kalimash, pjesë e rrugës Durrës-Kukës-Morinë. Fotograf Gent Shkullaku, shpërndarë nga LSA, shkëputur nga Gazeta Tema, datë 11 Dhjetor 2007

Dergoje artikullin me email Printoje artikullin

111 Komente

  1. adriatik thotë:

    12 December 2007 @ 12:48 pm

    oh, tunel, tunel im i dashur! Hpu Sezam! Sa shume na ka marre malli mua Alibabane dhe 40 hajdutet e mij vigane.

  2. Tironsi thotë:

    12 December 2007 @ 1:05 pm

    Cere bo kaurri!!!
    A me thote dot njeri ne eshte paguar e gjithe rruga Durres-Kukes apo ka ngel ndonje segment pa financuar? Mos na gdhihet Krieministri neser me mendje te keqe e na nis trenin elektrik Tirane-Tetove e na e le rrugen ne mes.
    Seriozisht tani…po e mbaroi ne kohe kete do mor ene gjyshin me zor ne 2009 e do ta coj te votoje per PD…’po pat munci ne pak korrent se po bim me fjet me vjehrren m’darket’ do thoshte nje komshiu im

  3. M O Z A thotë:

    12 December 2007 @ 1:19 pm

    Ishalla e shofim driten ne fund te tunelit para se vdesim mo :-)

  4. artan thotë:

    12 December 2007 @ 1:21 pm

    Tunel pa fund ,nuk me ha buza per kulac ,se do te mbaroj ky tunel ndonjehere ! Tuneli “patriotik ” i rruges Durres -Kukes ! Mesiguri atje ka nje qyp te madh me flori , dhe ata te kater atje po bejne llogarite se sa do te fitojne !

  5. lumidrin thotë:

    12 December 2007 @ 2:04 pm

    Sondazhi me i sakt qe eshte bere ne Shqiperi.
    Sa i besuan Enverit eshte e barabart me ata qe i besuan Xhaferit.

    E p=XH p sjell
    E XH=p2

  6. outlook thotë:

    12 December 2007 @ 2:19 pm

    Ku e gjetet kete fotografi?
    Nice tunnel!

  7. Arber thotë:

    12 December 2007 @ 3:07 pm

    Ne situaten tragjike qe ndodhet Shqiperia… nuk eshte per t’u marre me vepra infrastrukture qe jane ne ndertim e siper… megjithese ne nje menyre apo ne tjeter eshte vjedhur… Keto vepra qe jane ne ndertim eshte mire te leme te ndertohet dhe te mbyllim nje sy….Le ti harxhojme te gjitha energjite tona, per te gjitha ato vepra qe mungojne totalisht, per ato vepra qe vidhet aq shume sa nuk fillon fare ndertimi….Kur te jemi koshient qe kemi luftuar keta rrushat e fundit qe leket tona i bejne mish qingji e tanga per grate pa hedhur 1 meter asfalt… atehere le ti versulemi korrupsionit te veprave qe po ndertohen….

  8. ardi thotë:

    12 December 2007 @ 3:28 pm

    …me nis diten mire po tregoj nje humor….
    ne tender per te hap nje tunel:
    gjermani - duke u nis nga dy anet e malit tha se takimi i hapjes se tunelit nga ata mund te leviz 1m gjo….
    amerikani - nga amerikanet mund te leviz 1 ft….
    shqiptari - po nuk u takun ne mes, do te keni dy tunele paralele

  9. Kuqo thotë:

    12 December 2007 @ 4:20 pm

    Sa metra eshte i gjithi dhe sa eshte hapur deri tani?

    me e mira do te kishte qene qe ai te ishte i hapur dhe rruga e bera qe tani. Kosoves i duhet sa me shpejt nje rrugedalje ne det. Mbas pavaresise, me siguri qe do te vije ndonje rreagim nga Serbia. Di gje kush, vazhdon Kosova te marre energji elektrike nga Serbia?

  10. Grupi thotë:

    12 December 2007 @ 4:23 pm

    Si s’tha njeri nje fjale te mire?? Sa njerez cinik qe jeni…Tyneli eshte gati gjysem i mbaru…Vazhdoni…kot se koti…

    Nuk thoni shyqyr qe po ndertohet…dhe kan ndertuar goxha. Eshte bere si eshte bere…s’ka rendesi. Rendesi ka qe ta mbarojne sa me shpejt. Ju nuk ju morri njeri pare nga xhepi…

    Ju ka ngec ne gryke…se po e ben Berisha.

    Foto te tjera mund te gjeni ne internet. Ja disa:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    Ura per ne tynel

  11. toko thotë:

    12 December 2007 @ 4:56 pm

    Perse edhe kur shikojme nje fotografi do te vjellim vrer. Mendoj se objekti si veper, eshte nje veper e mire, me pasoja direkte ne ekonomine tone.
    Mendoj se komentet per keqardhjen, mosbesimin, keqperdorimin e fondeve etj etj edhe pse mund te jene te verteta jane jashte teme. Ju lutem para se te jeni Antiberishe, Anti PD dhe PS-iste apo Ramiste behuni Shqiptare. Le ti shikojme Berishes jo vetem te keqiat por edhe te mirat. Qe neser ku ju te Shoqerise civile ( sipas Grupit tek nej teme tjeter) te vini ne fuqi te vazhdoni te beni mira edhe me te mira. Le te mos shkaterojme nenkalimet per hir te rrethrotullimeve vetem se nenkalimet i bene “armiqte” tane, nga te cilet ne ndryshojme aspak ;)

  12. artan thotë:

    12 December 2007 @ 5:09 pm

    A thu e pemgojne keto shkrime Berishen , te perfundoje tunelin edhe rrugen patriotike D-K ne kohen e duhur !?

  13. ardi thotë:

    12 December 2007 @ 5:11 pm

    ….me mire 1 tunel per dy drejtimet apo dy tunele???
    ….ky mali duket me shume si koder - nga fotografite!!!!!
    …qe do e hajn disa nga keta “projekto - ndertuesit” do e hajn por ma vone…..

  14. Lefti thotë:

    12 December 2007 @ 5:13 pm

    Olldashi tha ne nje interpelance ne parlament perpara disa javesh, se kjo veper kerkon hekur, sa “16 Kulla Eiffel” dhe beton sa “20 Komane” !

    Nuk e di nese shifrat jane plotesisht egzakte, por megjithate edhe fotot e tregojne se ka per te qene diçka : Gjigande ! Kot nuk eshte vepra me e madhe e ndertuar ne Shqiperi ndonjehere !

  15. Grupi thotë:

    12 December 2007 @ 5:23 pm

    Ata qe merren me inxhinjeri ndertimi…e dine me mire ate punen e nje tyneli apo dy tenele…me mire se une e ti. Prandaj s’ka ndonje vlere te diskutojme nese eshte me mire nje tynel, apo dy, apo nese ky eshte “mal” apo “koder”. Tyneli eshte me nje gjatesi prej 5km…po te ishte rretherrotull “kodres” rruga, do ishte 10 her me i gjate…dhe do shtonte dhe nje 1 ore 1 ore e gjysem udhetim.

    Une s’marr vesh nga inxhinjeria e ndertimit…prandaj s’mund te bej koment. Rruga vet eshte nje arritje e madhe…ka mbi 50 ura neper male. Besoj do jet nje pamje mahniste te udhetosh ne kete rruge…kur te mbaroj ndertimin nga 2009a.

    Sa per ate qe that toko-ja…pajtohem plotesisht. S’eshte puna as te Berisha e as te askujt. Kushdo qe do ishte ne fuqi…do e kishte ndertuar kte rruge se projekti i saj filloj qe para Berishes…dhe s’po e nderton Berisha por kompani private (te huaja). Berisha beri te veten qe e keq-menaxhoj dhe vodhi kushedi sa. Ishallah u ngopt me pare tani…s’ka rendesi. Ky projekt ka rendesi te madhe per ekonomine e Shqiprise dhe Kosoves…se e hap tregun Shqiptar dhe per 2 miljon Kosovar qe te vine e ikin ne Shqiperi brenda 2-3 oresh. E bashkon Shqiperine me Kosoven tama si nje vend.

    Berisha te kritikohet per te metat qe ka…qe ka shume…dhe ka shume pak gjera pozitive. Po tyneli dhe autostrada vet…si veper inxhinjerike…s’ka pse te kritikohet. Eshte nje veper madheshtore qe s’eshte pare ndonjehere ne Shqiperi. Nje arritje kolosale e vertet.

    Shpresoj qe ti pelqeni fotot…dhe te ndiheni sado pak krenar.

  16. Qafir Arnaut thotë:

    12 December 2007 @ 5:25 pm

    Futet dot maunja aty brenda?

  17. Grupi thotë:

    12 December 2007 @ 5:29 pm

    Futet dot maunja aty brenda?

    Patjeter! Cdo tynel eshte me nga dy korsi…Ne tynele te ngjashme manuet lejohen te kalojne vetem ne njeren prej korsive…por mund te kalojne edhe dy ne secilen.

  18. Kuqo thotë:

    12 December 2007 @ 5:58 pm

    Juve nuk ju morri kush pare nga xhepi…..

    po nga cili xhep dolen ato para? nga xhepi i Berishes apo Bashes? atyre vetem u kane hyre leke ne epr xhepa!

  19. Shpendi thotë:

    12 December 2007 @ 6:00 pm

    Kam pasur frik se nuk ka e kan filluar punen hiq, vetem ky tunel me ben te imagjinoj per nje rrug te shpejt dhe te bukur. Faliminderit Shqiperi!!!!!!!!!

  20. Dori thotë:

    12 December 2007 @ 6:11 pm

    Madhështore, grupi faleminderit për fotot. Kur pashë këto më erdhi ndër mend kjo video a xhiruar në një tunel rus.

  21. Idris thotë:

    12 December 2007 @ 6:23 pm

    Video e bukur.Urime per perngjasimet ne te ardhmen.Mos ndodhshin kurre,por dhe po ndodhen ata qe nuk do te jene te shkojne me besimin e Patundur se DREJTESIA DEMOKRATIKE do ta analizoje me pergjegjesi .
    Po ne ate tunelin e videos rruga paraqitej me NDRICIM ???????!!!!!!!!!
    Keshtu mu pa si me DRITA.

  22. ardi thotë:

    12 December 2007 @ 6:23 pm

    …grupo, lala ka kene arkitekt qe ja “thotte” nga pak dhe kam nje 8 vjet estimator ne ndertime arkitektonike ke ky fshati qe jetoj tani….
    ….megjithate nuk jam kompetente, por vetem po pyes…plus sa kam pare ketej rreth e rrotulll….
    …shqiperia akoma (mendoj une) seshte gati per keto vepra madheshtore, ne kete rast “projekto - ndertuesit” jane gati per te bo ca $ per vete….
    ….nevojat qe ka shqiperia edhe nje bebe i di…
    …megjithate po flas sipas atyre qe degjoj e shikoj….

  23. Grupi thotë:

    12 December 2007 @ 6:28 pm

    …grupo, lala ka kene arkitekt qe ja “thotte” nga pak dhe kam nje 8 vjet estimator ne ndertime arkitektonike ke ky fshati qe jetoj tani….

    Me fal atehere…s’e kisha fjalen per ty personalisht po per “ne” ne pergjithsi…

  24. artan thotë:

    12 December 2007 @ 6:47 pm

    Urojme qe keto tynele te kryen sipas standarteve se eshte ndoshta e lehete ta ndertosh,por eshte e veshtire ti mire-mbash ,dhe te jesh i kujdeseshem kur hyne brenda ….
    (ti leme korrupsionin dhe abuzimet me fondet )

    Ky projekt ka rendesi te madhe per ekonomine e Shqiprise dhe Kosoves…se e hap tregun Shqiptar dhe per 2 miljon Kosovar qe te vine e ikin ne Shqiperi brenda 2-3 oresh. E bashkon Shqiperine me Kosoven tama si nje vend

    Po qe me kete mendje ,ai tynel mund te kthehet ,si ky ketu:

    http://www.metacafe.com/watch/71801/lefortovo_tunnel_of_death/

  25. shefi kuadrit thotë:

    12 December 2007 @ 7:06 pm

    Olldashi ka fillu me fol si Enveri, na i krahason tunelet me kullen eifel dhe vitin 38.

    Sa per tunelin ‘patriotik’, me mire te rrime te heshtur se nese flasim kunder tij dhe korrupsionit te qelbur qe e beri hedhim balte mbi heroin Adem Jashari dhe ter popullin liridashes kosovar.

  26. VLORA PERLE! thotë:

    12 December 2007 @ 7:30 pm

    Do ia shohim “hajrin” me vone ketij tuneli!

  27. Grupi thotë:

    12 December 2007 @ 7:41 pm

    Po ti shaj Olldashin dhe Berishen…c’pune ke me tynelin, autostraden etj?? Shaj menyren si u financua…mos shaj konception apo nevojen per kte autostrade.

  28. ardi thotë:

    12 December 2007 @ 8:35 pm

    ….mendimi im eshte se kjo rruge po behet jo se eshte nevoje e domosdoshme per shqiptaret, por eshte e “domosdoshme” per te gjithe ata qe fusin ndonje $ ne xhep….
    …me shume keq me vjen qe permenden emra te politikaneve te rinj ku mund te kishim shprese per te ardhmen….por kapitalizmi i ka keto…po nuk fitoi pakica ne fillim smundet te fitoje shumica…
    ….tek ndertimi i kesaj rruge ka per te gjithe…..

  29. Grupi thotë:

    12 December 2007 @ 9:01 pm

    E le te kete…Problemi tend eshte se po behen te pasur te tjere? Le te behen…po te bejne dicka ama.

  30. Pjer Thomas thotë:

    12 December 2007 @ 9:20 pm

    Tyneli s’qe keq, veç mungonin te dhenat mbi materialet, çpimin, ne nuk e dime akoma se çfare teknollogjie po perdoret aty. A po filmohet ai tynel, a po ndiqet nga revizori i qeverise apo nje grup kontrrolli nga qeveria. Te mos harrojme se veprat madheshtore kendej ne perendim ndiqen/monitorohen ne çdo minute nga tv dhe tekniket/specialistet e qeverise.

  31. Ina thotë:

    12 December 2007 @ 9:26 pm

    goxha pune paskan bere

    po rruga tirane - sarande?? keni ndonje lajm? heren e fundit ishte akoma ne vazhdim; po rregullohej

    ndertimi i infrastuktures eshte nje gje fantastike….pavarsisht se kush eshte ne qeveri….keto pune duhen ti jene ne planet e te dyja partive …. po te ishte PS do ishte detyra e tyre te rregullonin rruget…pasneser do e marin ata pushtetin..ishalla vazhdojne projektet dhe nuk i prishin….sic e prishi saliu kalimin ne zogu i zi

  32. artan thotë:

    12 December 2007 @ 10:00 pm

    Ka dhene urdher kryeministri -Te punohet me tre turne ,te arrijme afatet-Fjala e tij ne vesh te perendise !

  33. Kopetenti thotë:

    12 December 2007 @ 10:25 pm

    Dihet qe tunelin dhe rrugen nuk po e nderton Berisha..po e vjedh po..Po si cdo shqiptar edhe une kam nje verejtje.. apo le ta quaj pyetje..E di qe nuk eshte ketu vendi per te bere ndyshime ne projekt por per te bere diskutime po… Si i ngushte duket!!!Nuk besoj se do te kete me teper se 2 korsi dhe shpenzojme miliona euro dhe pastaj behet nje gje kaq e vogel sa per te kaluar dy makina?Kur them i vogel nisem duke mare parasysh dimensionet e njerezve qe duken ne foto. Po te kete ndonje specialist ndertimi mundet te na jape ndonje ide me te plote ne eshte i mjaftueshem apo jo dhe a duket si nje nga veprat me madheshtore se dihet publikisht se per kete veper nuk ka projekt akoma ?

  34. deni thotë:

    13 December 2007 @ 12:01 am

    Kopetento, po ka 2 korsi per sens mer, dhe nje korsi emergjence, nuk eshte pak si tunel qe eshte, per pjesen tjeter te rruges nuk di

  35. Shqipo thotë:

    13 December 2007 @ 2:34 am

    Shume madheshtor duket , shpresoj te perfundoje sa me shpejt , do sjelle nje zhvillim te jashtezakonshem ekonomik per rajonin dhe me gjere .Zhvillimi ka efekte zinxhir .
    Kopetent jane 2 korsi per secilin tunel qe do te thote 4 korsi te gjitha .
    Nje pjese peshkataresh ankohen per vjedhjet ( nese jane bere ) nga Basha , dhe nuk ankohen asnjehere per 10% e Rames , perkundrazi e quajne ate nje vjedhje te arsyeshme .
    Une po te isha ne vend te tyre , do vidhja sa te mundesha , juve , jo?!

  36. john thotë:

    13 December 2007 @ 4:56 am

    uaaaa mami u beme dhe ne me tunel mo,sa qejf.mua mu dukerka si vrime se shume i ngushte qenka

  37. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 9:00 am

    Tyneli eshte me i gjere se tynelet ne NYC-NJ…ka dy korsi per drejtim…pra 4 korsi gjithsej…sic ka dhe autostrada vet. Pak ju duken ju…te ndertosh autostrade dhe tynel 5km (qe do te thote sa te gjith tynelet e NYC te vena bashk) me 4 korsi…ne maj te Kuksit??? Pak ju duka…

  38. neli thotë:

    13 December 2007 @ 10:01 am

    Mire jane keto projekte.
    Por do ishte mire te dinim vleren e tyre ,kohen sa do zgjasin,kush i ka marres persiper.
    Do behen nga kompani shqiptare apo kompani te huaja?
    Kur ka filluar dhe kur do mbaroj?
    Etc…te dime se ku ven lek dhe per cfare ven eshte mire…ne fund te fundit cdo njeri nga ne jep lek tek cdo projekt qe behet ne shqiperi.

  39. vigu thotë:

    13 December 2007 @ 11:15 am

    grupo, m’pelqen fryma jote pozitive lali, po kur flasim per 50 ura, kam pershtypjen se po behen “sa per te kalu rradhen”, pa i plotsu te gjitha kriteret e ndertimit me kujdes… vet ndertimi kishte fillu PA PROJEKT, atehere ça do me teper, i dashur??? me t’thon menja, qe numri i ktyre urave shtohet e zbritet çdo dit, dhe s’esth akoma fiks… un kam pershtypjen se ato e kan shtu numrin e urave sa me shum qe te munden, dhe tunelin e kan zgjedh aty ku i bie t’jet me i gjati… arsyet i pam qe para se t’fillonin punimet ku na iken qimet e kokes me ato shifra qe u permenden… un nuk jam inxhinier ndertimi, po kaq gje e di, qe me aq leke do kishim ndertu nja 3 tynele deri tani…

  40. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 4:11 pm

    Vigu nuk e di une nga e di ti…qe mund te ishin ndertuar 3 tynele me ato pare. (faktikisht 2 po ndertohen…apo jo?) Po ti e dike…Me ha-mendje i dime te gjitha ne Shqiptaret. Ka 1001 faktor qe mund ta bejne kte tynel shume me te shtrenjte…faktor qe s’kan te bejne me vjedhje dhe korrupsion (nuk po them qe s’eshte ber…po flas vetem nga ana inxhinjerike. Per mua le te vjedhin e te ngopen sa me shpejt…vec ta mbarojne sa me shpejt) Sa per perfundimin e projektit apo jo…rruga eshte e ndare ne disa segmente…dhe projekti s’kish mbaruar per disa prej tyre por kishte mbaruar per disa te tjera…prandaj disa filluan me shpejt e disa me vone. S’ka ndonje cudi ne kte mes.

    Neli…te gjitha ato pyetjet qe bere…i kane pergjigjet publike. Mund ti gjesh tek websiti i ministrise se transportit…po ashtu dhe informacion per urat qe kerkon Vigu…
    http://www.mpptt.gov.al/rruga.php

    Kjo gje me beri pershtypje tek websiti:

    Perfaqesuesit e BEJV dhe Dhoma Amerikane e Tregtise organizoi nje piknik per 63 femije jetime me date 1 Qershor ne qytetin e Rreshenit. Autoritetet lokale dhe qendrore, perfaqesuesit e komunitetit, publikut, mediave si dhe prinderit dhe te afermit e femijeve jetim moren pjese ne kete aktivitet.

    :)

  41. Dajoshi thotë:

    13 December 2007 @ 4:41 pm

    “Grupi thotë:

    13 Dhjetor 2007 @ 9:00 am

    Tyneli eshte me i gjere se tynelet ne NYC-NJ…ka dy korsi per drejtim…pra 4 korsi gjithsej…sic ka dhe autostrada vet. Pak ju duken ju…te ndertosh autostrade dhe tynel 5km (qe do te thote sa te gjith tynelet e NYC te vena bashk) me 4 korsi…ne maj te Kuksit??? Pak ju duka…”

    Grupo, me thene te drejten jo vetem nuk duket pak, por duket ca si shume. Une personalisht nuk e besoj kurre qe tuneli eshte 5km i gjate per faktin e thjeshte se cdo gje qe del nga goja e berishes &co eshte thjesht pordhe. berisha eshte i afte qe edhe nje vije uji qe kapercehet me nje hap te ta shese per lume qe duhet kaluar me varke. Shto ketu faktin qe nuk po merret vesh cilat kompani ndertojne cilat segmente, sa ura e tunele jane ekzaktesisht per tu ndertuar, kostoja e llahtarshme qe ndryshon perdite, projekti qe mungon etj. e bejne kete “veper” nje genjeshter me bisht. Ketu do jemi dhe do diskutojme perseri, por kjo rruge nuk perfundon kurrsesi para se berisha te zbrese nga froni, kohe ne te cilen ai do ja hedhe fajin pozites se ardhshme per deshtimin e saj. Ai sigurisht qe do e prese shiritin athere kur ti doje qejfi edhe por kjo nuk do te thote qe rruga do kete perfunduar. Megjithate, ishalla entuziazmi yt nuk eshte i ekzagjeruar, do ishte surprize edhe per mua.

  42. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 4:52 pm

    Tani c’tju them une kur ju nuk besoni as gjatesine e tynelit…se e paska then Berisha (s’e ka then Berisha per ate pune…eshte fakt). S’kam c’tju them me…ju ka ngec ne gryke se po e ben Berisha…

  43. outlook thotë:

    13 December 2007 @ 4:55 pm

    Sapo u informova qe pikerisht dje gjatesia i tunelit ka arritur ne 2 km per te dy tubat paralele. Meqenese tuneli eshte 5.5 km i gjate dhe i perbere nga dy tuba atehere mbeten per tu hapur dhe 9 km tunel ne total.

  44. Qafir Arnaut thotë:

    13 December 2007 @ 5:03 pm

    Citati i dites

    cdo gje qe del nga goja e berishes &co eshte thjesht pordhe.

  45. Dajoshi thotë:

    13 December 2007 @ 5:28 pm

    Rrofsh, Qafir.

    @Grupi. Plako, ma boj hallall qe ta prisha qejfin. Nese nuk ke mesuar hic nga historia me vjen keq per ty. Do zhgenjehesh keq. Me jep nje link te kompanise qe po nderton tunelin ku permendet edhe gjatesia e tij dhe shpresoj te kete edhe nje skice te tij, do me bente te ndjehesha ca me mire. Personalisht do i jepja me teper rendesi nje autostrade TR-Elbasan-Korce sesa kesaj aventure me carje malesh kur fare mire mund ti bihej anash malit.

  46. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 5:54 pm

    kur fare mire mund ti bihej anash malit.

    E gjete!! Te lumte!! C’te them une me teper…i ke then te gjitha.

    Ja ku ke websitin e Bechtel…projekti i pare…ke dhe emrin dhe numrin e telefonit per kontakt. Merri ne telefon…dhe kerkoji te dergojne projektin. Good luck…
    https://supplier.bechtel.com/civilprocure/InfraProjects.HTM

  47. Dajoshi thotë:

    13 December 2007 @ 6:26 pm

    He mer Grup pse e merr personalisht mer plak, muhabet po bojm, vetem se me kaq pasion sa e ke marre kam frike per shendetin tend. Per linkun rrofsh, del qe tuneli qenka 6 KM jo 5. As Zvicra nuk e ka nje te tille, do e pataksim boten.:)

  48. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 6:52 pm

    Nuke e marr personalisht jo…po me irritojne kto lloj komentesh ala-Shqiptarce qe behen ktu te peshku ku jan mbledhur nje grup cinikesh…se vetem te kritikoni e te shani dini…per cdo gje…s’ka rendesi se cfar…vec per hir te kritikes. Njera thote rruga s’ka per tu ndertuar ne jeten time…tjetri thote se s’beson se eshte 5km. Vetem Shqiptaret mund te benin komente te tilla…

    C’tju them une..hapni syte e shikoni…po komente te tilla…ju duken me vend?? Mjaft e zgjata me ju…fotot atje i keni…s’ka me nevoje per fjale.

  49. shefi kuadrit thotë:

    13 December 2007 @ 7:00 pm

    Ky Tuneli po me kujton ate filmin Ura te kohes se komunizmit. I njejti mentalitet i perdellimit populist per djersen dhe mundin e popullit per veprat kombetare. Blah blah. Nje tunel i qelbur po behet nga ata qe bota ka qindra vjet qe i ka bere. Ne vend qe te rrijm urte e te sillemi sikur po bejme dicka me se normale behemi dhe si majmune.

  50. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 7:13 pm

    Shembull i bukur i shkrimeve ala-Shqiptarce…Te lumte o shef…

  51. Dajoshi thotë:

    13 December 2007 @ 7:17 pm

    Grupo, ke nje problem, impresionohesh shume nga fotot dhe e merr me aq zjarr sa te duket sikur ne “kritiket” po ja bojm ters tunelit dhe rruges. Rruga si me dash ne, si mos me dash ka per tu ndertu po puna osht a do e shofim dot ne se per kalamojt ton kon per ta pa mo (me kismet). Qofsh mir grup.

  52. Danieli thotë:

    13 December 2007 @ 7:28 pm

    Nga Arben Duka

    Ç’ia thoshte bilbili

    Mbi një degë lajthie

    Më në fund, dhe Luli

    Basha, u rrëfye!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Përmbi trëndelina

    Luli u rrëfye

    Tek Kisha, tek Ina.

    Ç’ia thoshte bilbili

    Mbi një degë zambaku

    Të rrëfehej Luli

    Ndaj u hoq Sollaku!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Zog që s’ka të sharë

    Pse s’vajte o Lulkë,

    Një muaj më parë?…

    Një muaj më parë

    Pse s’vajte të shkretën

    T’i thoshje Sollakut

    Paret ku u tretën?!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Kënga që s’pushonte

    Po Sollaku duart

    Do t’i zbukuronte!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Mbi degën e fiqe

    Peshqesh do të bënte,

    Një palë byziliqe!…

    Se ai e dinte

    Çfarë thur merimanga

    Ndaj mbante rezervë

    Një sirtar me pranga!…

    Një sirtar me pranga

    Kishte për të gjithë

    Ndaj dhe ju e hoqët

    Se nuk kishit bythë!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Me një zë të rrallë

    Se nuk kishit bythë

    T’i dilnit përballë.

    Se Ai e dinte

    Si do mushka drutë

    Ndaj gjetët një Kukull

    Dhe aty e vutë!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Thuaj edhe thuaj

    Ajo nuk ju nget

    Se është dora juaj!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Si në ato mote

    Nuk të nget o Luli,

    Se është dora jote!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Me një zë si murg

    Ushtarët e Bashës

    Pse rrinë në burg?!…

    Ç’a thoshte bilbili

    O thanë më thanë

    Kur nuk ka faj Basha

    As ata nuk kanë!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Tutje nga plitharët

    Dihet, gjithnjë plumbat,

    I marrin ushtarët!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Mbi Malin e Thatë

    Komandantët marrin

    thesin dhe paratë!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Mbi lis e mbi tëndë

    Komandantëve kurrë

    S’u hyn gjemb në këmbë.

    Ç’ia thoshte bilbili

    Maleve me borë

    Ndaj shkëlqen ky Luli

    Si një meteor!…

    Luli – meteor

    Ina si kometë

    Se tani e bëjnë

    Si të duan vetë!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    O të keqenë

    Edhe xha Saliu

    Nuk u thotë asgjë!…

    Nuk u thotë asgjë

    Se i ka me besë

    Po edhe ata

    Nuk e lënë pa pjesë!…

    Nuk e lënë pa pjesë

    Njëshin e Vatanit

    Atij i takon

    Pjesa e luanit!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Sa lot mend e kokës

    Aty zgjatën duart

    Ushtarët e Ndokës!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Sa tundej, gjithë dheu

    Ndaj dhe ato duar

    Sala shpejt i preu.

    Sala shpejt i preu

    Sa çuditi Ndokën

    Mesazhi i qartë:

    “Nardi ruaj kokën!…”

    Ç’ia thoshte bilbili

    Përmbi Tarabosh

    Se kam hiç problem

    Që të hedh në kosh!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Në ato nome

    Se ti Ndokë i yni

    Je edhe nuk je!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Zog me zë të butë

    Punët po na venë

    Mut edhe më mut!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Këngë nga më e mira

    Rroftë Qetësia

    Poshtë Errësira!…

    Ç’ia thoshte bilbili

    Me sy e me vetull

    Si kjo qeveri

    Vjen një herë në shekull!…

    Vjen një herë në shekull

    Si kjo shkretëtirë

    Me kohë e me vakt

    Në “Gines” ka hyrë!…

  53. Idris thotë:

    13 December 2007 @ 7:30 pm

    Grupi !Pa dashje po ke hy ke “sinori im i shikimit”.
    Apo me dashje????????? Nga padija z.hetues…….
    Se sa i besushem eshte website qe rekomandon e verteton prurja JUAj me duket jo e paqellimte ;) ;) ;).
    …piknik per 63 JETIME…..Prinderit dhe te Afermit e femijve JETIME moren pjese ….. :P :P :P
    Qe sot dhe pas kesaj prurjeje,do te lexoj ndryshe…
    Ndoshta edhe per TUNELIN (jo te XHUVANIT) qe me thene te drejten eshte njefare krenarie ta kesh pjese te infrastruktures se MEMEDHEMBJES. :D :D :D Respekte.

  54. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 8:49 pm

    Zoti Dajoshi…faktet jane fakte…Nuk e di une ne do e shohesh ti ndonjehere apo jo. Te uraj ta shikosh…Per te tjerat…s’kan me vlere te diskutohet.

    Idris…e gjete…edhe une me qellim e vura ate pjese te shkrimit atje…qe tju jepja municion per te vazhduar kritikat dhe sharjet…sepse u be nje gabim me prindrit e jetimve…ateher dhe tyneli eshte po ashtu

    Po sic the ti Dajosh…ju vazhdoni ne rrugen tuaj…s’prish pune. Une vetem nje gje nuk kuptoj…PSE hidheni perpjet sic hidheni…kot se koti?? Me keq se plakat e Korces…c’eshte kjo vrime…c’jemi ne majmuna…c’eshte kjo qe bota ka shekuj qe i ka (s’di une per ndonje tynel 6km me 4 korsi…shekullor). Pse shani projektin??? Shani Berishen sa te doni…c’pune keni me tynelin dhe rrugen?? Apo kot…

    Ne Shqiptaret kte pune kemi gjith diten…eshe sikur prej argjendi ti kishim rruget…do thoshim “si shume me lluster kjo rruga…na verbon”

  55. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 9:09 pm

    Ja si do duket ura per ne tynel dhe hyrja e tynelit
    Ura
    Ure e mbaruar
    1

  56. lule thotë:

    13 December 2007 @ 9:35 pm

    PSE hidheni perpjet sic hidheni…kot se koti?? Me keq se plakat e Korces…c’eshte kjo vrime…c’jemi ne
    hahaha Grupi, tamam e ke gjet, po shqiptaret ashtu mo jane te gjithe, si plakat e Korçës, burra e gra…sa kom qesh
    Ore tjeter pune eshte qe Berisha me anen e kesaj vepre te madhe po fut dhe ca pare ne xhepin e Partise se helbete do i duhen per fushaten elektorale dhe tjetr pune eshte rendesia e ketij projekti.
    Kritizere te medhenj jemi ne shqipot prandaj kemi ecur kaq larg

  57. Dajoshi thotë:

    13 December 2007 @ 9:35 pm

    Aha grup, s’ke gjo n’terezi me ket lloj arrogance. :) M’gjan e paske bo ti ate projektin, uroj t’futet i pari Sala n’tunel ene mos dali mo.
    Po me plakat e Korces ‘cpate xhanem???!!! E ke arrit filmin “Kur zbardhi nje dite”??!!! Eh, te kishim ca qereste….. ;)

  58. Grupi thotë:

    13 December 2007 @ 9:52 pm

    Arrogancen zotri s’e kam une…Mir e the Lule…prandaj kemi ec aq larg…se jemi te gjithe eksperte ne fushat e inxhinjerise, shkences atomike dhe astronomise.

    Plakat e Korces i dua shume mos ki merak…po qe ashtu jemi..ashtu jemi…

    Nejse…ja dhe disa foto te rruges:
    Ura
    Ura2
    Si do duket
    Edhe nje
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

  59. ardi thotë:

    13 December 2007 @ 11:32 pm

    …pse po e ndertojne gjithe kete rruge me tunele e ura? pa projekt? pa nje shume $ te percaktuar afersisht?me tenderapo jo?kush e ben tenderin nese po?kur ka filluar e kur do mbaroje?….etj etj
    …une mendoj se pasi i dime fjalet e bukra te saliut….kush ka “info” te na thote, sepse truri im jo shume i zgjut jep disa pergjigje, sigurisht cinike….
    …kjo rruge e shtrejte nuk behet per interes te shqiptareve, sepse ne rradhe te pare shqiptaret skane uje e drita te lajne syte etj etj, e me gjithe keto $ do mbyllnin shume vrima, qe kane 17 vjet e spo i mbyllin dot…
    …kushdo me shkolle te mesme e kupton qe germimet jane procesi qe mund te besh $ mire dhe lehte…
    …tenderin patjeter e merr ai qe ka includur si ze %$ te “tenderzuesit”
    …nga ato qe shkruhen mesiper une kuptoje qe komentuesit sjane kundra tunelit, si tunel, por kundra atyre qe vendosen ta ndertojne dhe shpenzojne gjithe keto $ kur shqiptaret kane nevoja me te medha, dhe ne menyre qe te perfitojne $ per veten e tyre, pasi asgje nuk eshte transprent….

  60. ujku i zi thotë:

    14 December 2007 @ 12:25 am

    kush ka “info” te na thote, sepse truri im jo shume i zgjut jep disa pergjigje, sigurisht cinike…

    C’fare te ben te mendosh qe ata qe jane me te zgjut - qofte se kane lindur te tille apo qofte se e kane stervitur trurin edhe duke mbledhur “info” lart e posht - do harxhojne kohen t’ia japi “qyl” dikujt qe nuk e ka kete predispozite?

  61. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 12:29 am

    Ti pyetje ke…po i ke me vend apo jo?? Kush te that qe spaska projekt?? Tenderat kan mbaruar me kohe…ne nuk e di. Atehere pse pyt?? Pse nuk e di ti kur ka filluar?? Lexo me siper te link-et qe solla…atje i ke te dhenat.

    Nejse…ju vazhdoni…Kosovaret ne vit sjellin ne Shiperi mbi 500 miljon dollare vetem me turizem dhe vizitat qe bejne…Sa do jen te ardhurat per Shqiperine kur te perfundoj kjo rruge?? Ktu hyn ne pune ajo shkolla e mesme…

    Vendosa dhe ca foto te tjera…po s’po dalin akoma…mbase dikush i ka fshire.

  62. Dajoshi thotë:

    14 December 2007 @ 12:48 am

    Grupo, kot me t’pyt, e ke t’sigurt ate shifren $500 000 000 se ca si e lajthitur duket. Apo e ke me t’nigjume? O, do e kesh marre nga faqja e kryeministrit, edhe pak qeka!!! Eh mer grup. :(

  63. Shqipo thotë:

    14 December 2007 @ 12:49 am

    Kete rruge po e ndertojne , keshtu , si me nxitim , sepse ne te vertete koha nuk pret , politikanet e dine shume mire se serbija do beje nje embargo ndaj Kosoves dhe keshtu qe kjo rruge do jete nje nga arteriet e komunikimit te kosoves me tregun Shqiptar dhe ate nderkombetar .

  64. Arber thotë:

    14 December 2007 @ 12:49 am

    Rendesia e ketij projekti eshte kolosale….. dal ne krahe te grupit dhe uroj qe ky tynel te mbaroje sa me shpejt… jo per ta pare niperit, por per te pare dyfishimin e turisteve dhe shkembimeve tregtare me vllezerit dardane ne 2009… Vjedhje apo jo leket jane dhene,a do te perfundoje apo jo rruga, une nuk e di… por si shqiptar shpresoj me gjithe shpirt qe te perfundoje sa me shpejt….nuk me intereson eshte e Berishes apo e Rames… kjo rruge eshte e Shqiperise dhe e shtetit te ardhshem te Dardanise. “Tutto il resto è storia”

  65. ardi thotë:

    14 December 2007 @ 12:49 am

    @grupi….
    …para nja 1 jave pash olldashin ne nje emision tv tamam per kete rruge, dhe ai tha se cdo gje eshte , egziston etj etj, por asgje stregoi konkretisht….
    ….
    ….kosovaret edhe tani vijne pa u bere rruga, por e keqja eshte se ata do fillojne te largohen, sepse vijne si turista por sgjejne as uje e drita dhe pa to nuk mund te kene sherbimin minimal…
    ….e sa per tregti, nuk besoj qe shqiperia te presi shume nga veriu e lindja (ketu s’hyn kosova)…
    … qe ta mbyll , dua te them se kete rruge po e bejne per perfitimet e tyre, se per shqiptaret e shqiperine e kan treguar veten dhe po e tregojne…..me vjen keq vetem per brezin e ri te politikaneve qe po mundohen te behen te pasur ne cast, me keq se te vjetrit…

  66. Ll thotë:

    14 December 2007 @ 1:01 am

    Eshte e dhimbshme, shume e dhimbshme kur shikohet inati, ironia, hidhesia qe percon kete diskutim mbi tunelin. Nese e vendosa ketu kete fotografi e bera sepse mendoj qe eshte nje veper madhore, e rendesishme per kombin tone e cila do te jete ne perdorim dhe do te sjelli shume perfitime, materiale dhe morale, edhe shume e shume vite pasi politikanet e sotem te zhduken nga skena politike dhe nga kujtesa e ketij populli.

    Le te tregohemi pak me te kujdesshem e te mos gjykojme automatikisht vepren nga shoqerimi me qeverine. Kini parasysh qe rruga Durres-Morine eshte nje ide e “vjeter” qe s’i perket vetem kesaj qeverie por te gjithe ketij kombi i cili do te PERFITOJE nga kjo rruge, e nga ky tunel.

    Une nuk di te kete projekte te ketilla te medha ne bote qe s’perfliten per drejtim te dobet, per fryrje shpenzimesh, apo per korrupsion. Keto gjera ndodhin gjithnje ne raste kur levizin kaq shume para e te kerkohet pasterti e perkryer nga kjo veper eshte njesoj si ajo shakaja “dua nuse, e dua te bukur, e dua sonte”! Kjo rruge do te jete njesoj si autostrada Tirane-Durres, si pastrimi i Lanes, si pastrimi i Parkut Rinia; jo e perkryer por gjithsesi shume me mire sesa te mos ishte bere!

  67. Blendi thotë:

    14 December 2007 @ 1:09 am

    Llukan, mendoj se ne fund, megjithese diskutimet marrin kot, te gjithe shqiptaret e duan kete rruge, e duan sa me te mire, sa me shpejt. Nuk besoj se ka ndonje shqiptar te ndershem qe eshte ideologjikisht kunder rruges…po politizimi i gjerave eshte semundje qe e kemi.

  68. Ll thotë:

    14 December 2007 @ 1:22 am

    Ke te drejte Blendi, ke shume te drejte por tashme mire a keq rruga ka filluar. Jam dakort me nevojen per mbikeqyrje por s’e shikoj dobine e ironive ose zvogelimeve te vetedijshme.

  69. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 5:35 am

    @grupi….
    …para nja 1 jave pash olldashin ne nje emision tv tamam per kete rruge, dhe ai tha se cdo gje eshte , egziston etj etj, por asgje stregoi konkretisht….

    Cfar doje ti te thoshte Olldashi?? Olldashi s’e ka idene se c’eshte asfalti…le mo te te tregonte ty ndonje gje konkrete.

    Cfar do ti konkretisht?? Fotot i vura…e shikon me syt e tua. Nuk di une per ndonje projekt ne bote qe detaja nxirren ne public kur te duash ti. Ne do detaja konkrete…emrin e menaxhrit e ke ke njera nga ao link-et qe te dhash…ke dhe e-mailin dhe numrin e telefonit. Merre ne telefon…dhe kerkoj ati detaja konkrete. Po besoj se c’do gje qe kerkon mund ta gjesh me siper tek link-et.

    ….kosovaret edhe tani vijne pa u bere rruga, por e keqja eshte se ata do fillojne te largohen, sepse vijne si turista por sgjejne as uje e drita dhe pa to nuk mund te kene sherbimin minimal…

    Kosovaret do vinin edhe sikur te ishte 20 ore rruga…s’jan si ne.

    Edhe ne Kosove s’kishin drita kte vere…Kur disa pordhac Shqiptar shkojne ne Greqi e ne Turqi per pushime…se nuk ju pelqejne kushtet ne Shqiperi…Kosovaret vine ne Shqiperi. Dhe do vazhdojne te vine…ku do shkojne tjeter? Dhe ata kan disi ere patriotizmi…dhe e kuptojne se ku duhet ti kalojne pushimet…gje qe ne s’e kuptojme. Te tjerat…kalohen me kohe.

    Shifrat flasin vet…s’ka nevoje per shume komente.

    ….e sa per tregti, nuk besoj qe shqiperia te presi shume nga veriu e lindja (ketu s’hyn kosova)…

    Epo kjo rruge na lidh me Kosoven…nuk na lidh me dike tjeter. Na lidh me 2.5 miljon Shqiptar…ty mbase s’te ben pershtypje lidhja ekonomike me 2.5 miljon Shqiptar te tjer…Mua me ben.

    … qe ta mbyll , dua te them se kete rruge po e bejne per perfitimet e tyre,

    Ta bejne per cfar te duan…

  70. Dajoshi thotë:

    14 December 2007 @ 5:59 am

    “Grupi thote:
    Edhe ne Kosove s’kishin drita kte vere…Kur disa pordhac Shqiptar shkojne ne Greqi e ne Turqi per pushime…se nuk ju pelqejne kushtet ne Shqiperi…”

    Hmmm, shume ja ule vlerat debatit me kete budallallek. Si mer cun ata qe shkokan per pushime jashte vendit qenkan pordhace, u dashkan per hir te patriotizmit te lahen tek shurra ne Durres!!!??? Thirri menjes or daj, po e con patriotizmin ne kufinjte e gomarllikut….. :(

  71. shefi kuadrit thotë:

    14 December 2007 @ 8:16 am

    O grupo mjaft fole si ali komiku o burr leri njerezit ta krijojne vete idene e ketij projekti pa ju bere ti masazh truri per te mirat e rruges.
    Sic thuhet dhe lart ska shqiptar qe eshte kunder cdo rruge qe ju vjen ne ndihme shtetasve te shqiperise. Po shum vete kane problem me injorancen qe i shoqeron kete projekt (termi ‘rruge patriotike’ eshte qesharak dhe provincial) dhe me shumat e pervetesuara ne menyre te pandershme ne kete projekt. I ngelet gjykatave ta provojne kete gje por kam mendimin se edhe gjeneratat e ardhshme do te paguajne koston e ketij projekti me kosto pafund.

    Se fundi ndonese nuk jam inxhinier…i ngushte shume me duket ky tunel….ndonje info me shume?

  72. artan thotë:

    14 December 2007 @ 9:29 am

    Mos u merzisni ,ky tunel do ti nxjerri vet “te palarat” pislliqet mbasi te perfundoj ,atehere ne horizont do te shihen me mire gjerat ,se kush ka qene “patriot” dhe kush jo patriot !

    “Kur del tym ,ZJARRI VJEN MRAPA”
    Populli .

  73. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 3:00 pm

    Hmmm, shume ja ule vlerat debatit me kete budallallek. Si mer cun ata qe shkokan per pushime jashte vendit qenkan pordhace, u dashkan per hir te patriotizmit te lahen tek shurra ne Durres!!!??? Thirri menjes or daj, po e con patriotizmin ne kufinjte e gomarllikut…..

    Shko ne Vlore…shko ne Sarande. Po leri se ata jane pordhac dhe eshte vetem fakti qe “do shkojme jasht shtetit”.

    O grupo mjaft fole si ali komiku o burr leri njerezit ta krijojne vete idene e ketij projekti pa ju bere ti masazh truri per te mirat e rruges.

    Po i pame mendimet e bukra qe nxorret…se juve qe “s’jeni inxhinjer”…megjithate merrni vesh shume.

    Une nuk po ju them asgje…po ju them vetem shikoni fotot…Ju pastaj fantazoni per vrima te vogla, per majmune e per ku e di une c’thate me siper. Hajd merru vesh me ju. Nje foto te vesh…500 komente “ekspertesh” do dalin…

  74. ardi thotë:

    14 December 2007 @ 3:21 pm

    ….edhe grupi edhe ll…shikoni fotot!!!!!
    cfare ti shikoj fotove, kur sf apo m2 i germim/ndertimit mund te jete $1000…apo kur shikoj qe njerezit skane uje, drita, spitale shkolla etj etj dhe ku 80% e shqiptareve as do e shkelin ate rruge….
    …cfare ti shikoj fotove kur vet politika i ka futur hundet aty dhe ska pike transparence , jo per mua, por per te gjithe….dhe e politizon rrugen….sa per patriotizem, ja fut kot, se une patriotizmi im nis nga familja ime, tek tirana, tek shqiperia e mabron tek kosova….mbasi te kete drita e uje shtepia ime atehere une do mendoj te kene komshijte e me rradhe…..
    …shkurt, dhe per here te fundit po themn se ato $ shqiperise e shqiptareve i duheshin me teper ne drejtim tjeter….e sa per fotot, skam cfare ti shikoj, se kam pare me mire ketej nga jetoj…dhe te lutem Ll mos be krahasime se eshte turp…

  75. Arber thotë:

    14 December 2007 @ 3:44 pm

    Djaloshi sa per dardanet (kosovaret).. te jesh i bindur se vijne dhe kalojne pushimet ne durres vetem dhe vetem per patriotizem… se ashtu sic i eviton ti mutrat (me falni per termin) e durresit mund ti evitonin dhe ata shume mire ….(Dke shkuar per pushime ne turqi psh?)

    Ardi thote:
    sa per patriotizem, ja fut kot, se une patriotizmi im nis nga familja ime, tek tirana, tek shqiperia e mabron tek kosova….mbasi te kete drita e uje shtepia ime atehere une do mendoj te kene komshijte e me rradhe…..

    ardi gjithcka mund te jete ajo qe thua por vetem patriotizem nuk eshte… patriotizmi eshte dicka me e gjere sesa b** jote dhe b** ime…

    ardi thote:
    sa per fotot, skam cfare ti shikoj, se kam pare me mire ketej nga jetoj…

    mos morre c’na the? ke pare tunele me te medheja e me te bukura andej nga je? po na i trego edhe neve te tjere pak si ishin se jemi kurioz… jo per gje po nuk kemi pasur ndonjehere fatin ti shikojme…

  76. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 4:11 pm

    sa per fotot, skam cfare ti shikoj, se kam pare me mire ketej nga jetoj…

    Lum ti!! Ne te shkretet vetetm vrima majmunesh kemi pare…se ashtu na doli ky tynel sipas juve. Hajde hajde…

    Se fundi ndonese nuk jam inxhinier…i ngushte shume me duket ky tunel….ndonje info me shume?

    Sic eshte then me pare…tyneli ka 2 korsi ne secilen drejtim (pra ne secilin tynel) plus dhe nje linje emergjence. Do jet 11m i gjere…qe lejon per 3 linja (nga 3.65m secila qe eshte standarti). Pra eshte me i gjere se ato tynelet me te mira qe ka pare Ardi andej nga jeton…(e kam fjalen per ato te NYC)

  77. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 4:14 pm

    Djaloshi sa per dardanet (kosovaret).. te jesh i bindur se vijne dhe kalojne pushimet ne durres vetem dhe vetem per patriotizem…

    Ashtu eshte…Po edhe e pelqejne Shqiperine se s’jan si puna jone. Ata na shpetofshin Shqiperine…se per ne…

  78. Dajoshi thotë:

    14 December 2007 @ 4:42 pm

    Te shkosh per pushime ne hale per hir te patriotizmit i bie te jesh injorant 400 karat. Eshte ky lloj patriotizmi qe nuk e le turizmin te zhvillohet sic duhet duke stimuluar kioskat e qelbura te Shkozetit dhe vijat e ujrave te zeza qe shkojne ne det. Vazhdoni me ket lloj patriotizmi se shpejt do i afrohemi lindjes se mesme.
    @grupi. Fotot e tua jane teper te varfra, tregojne vetem ca viza me ngjyre ne nje sfond kodrash, ca kembe urash dhe nje tunel, shume pak per kete entuziazmin tend foshnjarak, duket kenaqesh me pak. Shprehja “ata qe shkojne jashte per pushime jane pordhace” tregon qe te kane lene koha prapa. Zgjohu mik.
    @ardi. 100% me ty.
    @Ll dhe Blendi. Askush nuk mund te jete kunder kesaj rruge, sic nuk mund te jete kunder cdo lloj shtrimi pllakash ne TR apo rregullimi trotuaresh etj. etj. , jane per te miren tone por jo me kosto autostradash amerikane qe pershkojne mijera KM per nje shtet super te varfer si i joni, se do jemi ne qe do i vuajme ne nje menyre ose tjeter. Koncepti i”rruges patriotike me cdo kusht” eshte pertej nje mendjeje normale.

  79. lule thotë:

    14 December 2007 @ 4:45 pm

    He mo njerez, nuk thoni shyqyr qe po behen ca vepra per te qene qe vertet do ndihmoje ne qarkullimin e mijera njerezve ne Shqiperi qe do te thote edhe rritje ekonomike e mundeshme. Ky projekt me sa di une u fillua te pergatiteshe qe ne kohen e Majkos dhe zbatimi i ra per pjese Saliut, po prape rendesia eshte per shqiptaret siç do te ishte edhe mbikalimi e Zogut te Zi, e rendesishme, po ja qe kete kryeminister kemi per pjese, qe nuk i shikon projektet si per Shqiperine po si per Partine.
    Mentalitet i pjerdhur, po te pakten shqiptaret do perfitojne nje gje te madhe. Sa per shpezimet, dihet projektet e medha, nuk e kane te prere coston e projektit, se dalin gjera te paparashikuara edhe mundesia e vjedhjes nuk perjashtohet. Per juve qe mund ta dini se sa ishte investimi fillestar qe u parashikua per Big Digun dhe se sa perfundoi….

  80. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 5:04 pm

    Mentalitet i pjerdhur

    E me kaq…mire e the…

    Dajosh me vjen keq qe ti nuk e kupton as c’shikon ne foto…s’kam cte te them une…Ti “hale” mund ta vlersosh Shqiperine…shyqyr qe ka te tjere qe s’jan si ty.

    Ja ca fotot nga ky dhjetor:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12

  81. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 5:17 pm

    jane per te miren tone por jo me kosto autostradash amerikane qe pershkojne mijera KM per nje shtet super te varfer si i joni, se do jemi ne qe do i vuajme ne nje menyre ose tjeter. Koncepti i”rruges patriotike me cdo kusht” eshte pertej nje mendjeje normale

    500 miljon ne vit vine deri tani nga turizmi Kosovar…Nuk do ta kuptosh kaq gje me sa duket.

    Vura dhe ca foto te reja nga ky muaj…hajd kur te dalin.

  82. Lexuesi thotë:

    14 December 2007 @ 5:49 pm

    Ok djema me statistika dhe foto na kenaqet por a di njeri te flasi pak me konkretisht persa i perket pjeses teknike.Jo per gje po kjo rruge po kushton sa nje dreq…te pakten te behet e hajrit.

    Mesa kam vene re nga fotot tunelet jane paralele.Do desha te di a jane projektuar keto tuneve qe ne to te kalojne cdo lloj mjeti i rende dhe me lartesi te konsiderueshme.Pasi nisur nga vete projekti kjo rruge nuk eshte nje rruge patriotike por nje jetike per ekonomine dhe zhvillimin e Kosoves.Presupozohet qe ne keto tunele do kalojne makineri dhe mjete te tonazhit te larte qe nisen nga porti i Durrsit.A jane projektuar ne keto tunele dhe sistem mbrojtjes ne rast aksidenti,a ka kalim special ne rast urgjence?

  83. Dajoshi thotë:

    14 December 2007 @ 6:28 pm

    Me lodhe o Grup. Mos genje me “ti hale vlereson Shqiperine” se une vetem plazhin e Durresit kam permendur. Shifra, $500 milione nga kosovaret nuk verifikohet dot, duket qarte eshte nga ato numrat qe berisha i leshon sapo behet tape me kafe. Fotot sot qenkan ca me te mira.
    Me kaq e mylla, piqmi me nej teme tjeter. :)

  84. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 6:29 pm

    Sic thash me siper eshte projektuar per tre korsi…2 per traffikun dhe nje per urgjence. Eshte 11m ne piken me te larte…qe lejon lotesisht kalimin e cdo lloj mjeti (kamjonet me te larte s’jan as 5m)

  85. Idris thotë:

    14 December 2007 @ 6:58 pm

    Tunele me gjeresi 6-8 m i hapte Vekja me baromina per nje vit, me aksioniste me nje pjate fasule, nje got caj, ca makarona ca te knume e ferkume ne darke me mbremje e ne fund me ca SSSS.
    KOSTUA vellai im SATANA .KOSTUA.
    Besoj e mba men rrugen e M.MADHE ose po ishe i vogel e ke nigju…..

  86. Grupi thotë:

    14 December 2007 @ 8:17 pm

    E sa i gjate ishte tyneli 6-8m i gjere?? 5.6km?? Varet edhe tipi i gurit ne te cilin po can…ka 1001 faktore te ndryshem. Ti e shikon c’terren eshte ai…te ndertosh nje rruge te DRJETE permes maleve granit…qe te udhetosh me 100km/h…s’eshte gje e thjeshte…dhe gje qe ne kohen e Xhaxhit as qe enderroheshe. Nejse…dhe teknollogjia ka ndryshuar. Ne kohen e Xhaxhit duheshe 4 vjet per te ndertuar nje rruge 30km ne Kukes…me nje korsi…kta per 4 vjet do ndertojne 160km me 4. Lere se e dime si beheshin gjerat ne kohen e Xhaxhit…per te ndertuar 5km (a 1-2km fare…s’e mbaj mend) hekurudhe ne Elbasan ju deshen gjith ato vite (hekurudhe qe s’e di a mbaroj a s’mbaroj ndonjehere…se e merte lokomotiven drejtori dhe shkonte per te pire kafe ne vend qe te punonte).

    Po jane firma te huaja thuaj qe jan mjeshtra per kte pune…se te ishte ne duart e ndertuesve Shqiptar…ne 2109-en do mbaronte…

  87. ardi thotë:

    14 December 2007 @ 10:20 pm

    dajosh, thnx bro per suportin…por sic e shikon, disa (nuk e di nese jane kalamaqer apo jo) nuk e kuptojne se patriotizmi duket aty kur thua te verteten edhe e hidhur qofte…nuk e kuptojne se ai “patriotizmi” i viteve te shkuara i ka bere dhe akoma po i ben shqiptaret te punojne si te dhjere anembane rrugeve te botes….
    …ose kuptojne por covering $ qe bejne mbi keto vepra na recitojne e tregojne patriotizmin….
    ….nuk je vle me e zgjat….
    …nuk e di ai tuneli do kete drita brenda apo do jete me qirinj….

  88. ardi thotë:

    14 December 2007 @ 10:41 pm

    dajosh thnx per suportin…..disa nuk e kuptojne qe patriotizmi nuk duket duke thene fjale te bukra por duke thene te verteten edhe e hidhur qofte….
    @grupi….me keto fotot e dyta me friksove me shume….e di qe per cdo meter qe ecet para duhet te kete situacion te punimeve e cdo m3 beton proces verbal e teste etj etj….ne ato germime e ato derdhje betoni bohet qef me $?…ti n tregon disa vinca e makina kur ne te vertet aty duhet eishte nje kantier edhe nje laborator gjigand….pa i rene ne qaf ndershmerise dhe perkushtimit te atyre qe projektojne e ndertojne ….
    … shteti duhet te kete nj grup asnjanes te kontrolloj punimet, se po ka “grupi” n e vet mren e ka dhe tuneli….

    ….ore tuneli do kete drita apo qirinj per ndricim?….

  89. Shqipo thotë:

    15 December 2007 @ 12:46 am

    Grupi F, faleminderit vella per fotot .
    Jam dakort me ty per te gjitha sa shkruan , pervec se nje gjeje : Nuk e kuptoj se ku e gjen durimin ti mbushesh mendjen Gjinushit se Berisha se ka keq . :D :D

  90. Tironsi thotë:

    15 December 2007 @ 1:00 am

    Grupi, nga fotot mu kriju pershtypja qe punon o ne ministri o te drejtoria e rrugeve. Zgjedhja per ta harxhuar kete shume kolosale per ta bere ishte e qeverise dhe sado qe ne flasim asaj i takon te vendosi dhe pike. Une nuk kam fakte te them qe eshte vjedhur e po vidhet ose me sakte nuk kam aq fakte sa duhen per te dale ne kete konkluzin pa pasur ‘resonable doubt’.
    Por nje gje e kam te 100 % te sigurte dhe kjo eshte: me menyren sesi u be prokurimi u shkel neni 3 i ligjit te prokurimeve publike qe ishte ne fuqi ne ate kohe. Te lutem nqs mundesh me sqaro per kete. E kam pa ironi fare.

  91. Grupi thotë:

    15 December 2007 @ 1:36 am

    Tironso e shikon flamurin ngjitur me emrin tim…c’te te them une me teper? Eshte shkel ligji…edhe eshte shkel…Do te kritikosh qiverine…kritikoje qiverine…me ty jam dhe une. Une po flas per projektin si projekt…vetem kaq. Disa (nuk flas per ty…por per ata me siper) nuk mund ti ndajne dot kto dy gjera…

    Shqipo…Gjinushin e kam shok…dhe nuk kam dal ktu per te mbrojt Berishen. Ju njerez jeni mahnites fare…si eshte ajo shprehja…fle me mullixhine per intat te sime vjerre. Kan inat me Berishen…dhe thone se s’ka nevoje per kte rruge etj etj. Si Berisha qe kishte inat me Ramen…dhe prishi mbikalimin.

    Ardi…brado. Pra sipas teje…VETEM ato qe nxorra ne foto ekzistojne ne ate vend. S’ka asnje gje tjeter atje perreth…flen neper tenda puntoret. Bechtel-Enka e shkrete s’merrka vesh fare nga ndertimi…hera e pare qe po bejne…s’din ne cilin tynel te futen…

    Per djenine tende laburatori ekziston atje ne afersi te tynelit…po ashtu edhe kantjeri…Kam disa foto te kantjerit por nuk i vura se s’besoja se donte ti shikonte njeri. U qehtesove tani??

  92. shefi kuadrit thotë:

    15 December 2007 @ 2:29 am

    grupo na i nxirr dhe nje here ato fotot qe te na rrenjosen tamam ne koke.

    ashtu thoshin dhe atehere…lexojeni shpesh vepren 19 te shok Enver qe ta mesoni permendesh.

    mjaft o burr se u bere qesharak duke i rinxjerre fotot cdo 5 min. Ti ke vendosur te besosh verberisht tek ky Tunel (Ura qe ne kohen e Enverit). Ka njerez te tjere qe jane me skeptike rreth ketij projekti, ska asgje skandaloze ketu ndaj mos paragjyko. Ai eshte mendimi yt, ka te tjere qe mendojne ndryshe.

    Bie dakord me ardin. Patriotizmi per mua eshte nje park, kopesht apo spital ne qytetin tim. I ka kaluar koha partriotizmit gjithperfshiresh kombetar. Dhe ajo shifra 500 milion $ te sjella nga turizmi ne vit me duket paksa e fryre. Vetem pak.

  93. Tironsi thotë:

    15 December 2007 @ 3:38 am

    Grupo, thashe mos ishe ne Shqiperi se dhe mu me del ky flamuri po jam ne Tirane. Rruga u nis e per hajer na qofte. Gjithe hallin e kam mos jane vjedh nja 200 milone euro me te cilat mund te beheshin edhe nja 150 km autostrada neper pjesen tjeter te Shqiperise. Apo me mire mund te kishte fillu ndertimi i ndonje tec-i se na eshte bo cakmaku me drite si pjese e trupit. Ne banjo, ne kuzhine, neper rruge, gjithkund me vete. Ene kur bojm seks kena ne njonen dore cakmakun e ne tjetren ‘pisqollen’ se po iken dritat nuk gjejme dot rrugen per ne banjo.
    Ky eshte halli im, po edhe mua me behet shume qejfi per rrugen dhe ishalla mbare e mire!

  94. Grupi thotë:

    15 December 2007 @ 8:10 am

    Ai eshte mendimi yt, ka te tjere qe mendojne ndryshe.

    Ore ti mendo c’ta duash….vrime majmuni quheje…puna jote. Une po ve vetem foto…puna ime. Ty pse te djeg kaq shume??

    Tironso…mir e ke…Kam then une ndonje fjale per vjedhje apo per tenderat apo kam permend emrin e ndonje ministri, ish ministri apo krye ministri?? JO…une po ve foto…se njerzit ktu me sa duket nuk i kishin pare fotot…nuk e dinin me sa duket qe paska filluar puna dhe nuk dinin progresin e punes. Une kisha ca foto…prandaj po i ve. KAQ…

    Dhe sic thash iratohem kur flasin disa njerez ne mnyre kaq cinike…me ca komente komplet te pa drejta.

    Per politike dhe per korrupsion…ja u le ekspertve te Peshkut pa Uje. Per mendimin tim…vjedhje ka ndodh…sic tha Lulja s’ka projekt i kti madhesie ne bote ku s’ka abuzime etj etj. Nuk me intereson te them te drejten…vec ta mbarojne rrugen…se di i nxjerri paret per Shqiperine brenda 5 vitesh.

  95. vigu thotë:

    15 December 2007 @ 10:28 am

    neve pa ura e pa tunele po na vdesin robt e shpis perdit neper kto “autostrada”… do zoti nuk bohet kjo ura e tynelit trampoline per n’parajs…
    sa per ty mor grupo, ça t’thot daja ty?… per ty rendsi ka te bohet puna, pak rendsi paska çmimi… po un nuk e du fare ate tynel kur ne vend qe t’paguj 2 lek paskam pagu 20… dhe me kto 18 lek te tjera te pakten do kisha pas nja 2-3 or drita me shum… po ti e ke m’terezi atje n’amerik mer lal, ose s’i kupton, ose ben sikur s’i kupton hallet e verteta t’shqipris… do zoti nuk bohesh politikan a minister, se me kto teori qe paske asgje t’re s’do na sjellesh…

  96. Tironsi thotë:

    15 December 2007 @ 7:49 pm

    O grupo, meqe qeke i informum, a eshte bere tenderi per gjithe rrugen apo ka ngel ndonje segment? Dmth a jane dhene leket per gjithe rrugen apo jo?

  97. losttext thotë:

    16 December 2007 @ 6:06 am

    Me te nigjume e kom`, po ideja e ndertimit te rruges lidhese mes Durrsit e Kosoves i eshte thene Rrugoves qe ne `92-shin prej amerikaneve (ne Itali, me duket).

  98. DJ Menny thotë:

    16 December 2007 @ 8:45 am

    “grupi” te faleminderit per fotografite!

  99. dean thotë:

    16 December 2007 @ 10:57 am

    Rruga D-M eshte nje veper per te gjitha ngjyrat kulturo Kombetare e kulturo njerzore.Vlerat e kesai vepre madhore Historike, dote hapin rrezete e drites mbi Alpet dhe trupin gjithe shqiptare. Me takime lidhje te reja ne te gjitha fushat e jetes se lir Qytetare!

  100. lopata thotë:

    17 December 2007 @ 1:38 pm

    Si ka mundesi te kritikohet kjo rruge per shkakun se ndertohet une nuk e kuptoje dote. Ne rast e ka koruptim, te kritikohet korruptimi, dhe ti jipen doreheqje, por ama kjo rruga duhet. Dhe lejni budalleqet qe te blejme drita, dhe te mos bejme rruga; dhe sikur rruga te mos ndertohej drita nuk do kishim. Ne asnje vend te botes nuk kame degjuar qe njerezit te ankohen per projekte infrastukture si ide. Mbase kane probleme te tjera, si ne Boston ku puna e Bechtel doli poshte standardit dhe cmim shume te larta, po asnje nuk thote qe ato tunele nuk duheshin te behen.
    Kjo rruge jo vetem do rriti ekonomine e shqiperise per arsye tregtie, pos gjithashtu zhvillon veriun. Gjithashtu, kjo eshte autostrada e vetme qe na lidhe me evropen, se si Shkoder-MaleZi, si Korce-Greqi, jane akoma rruge jo ne nivelin e duhur.
    Per mendimin tim, ky projekt tregon se sa eshte forcuar shteti shqiptar (se pa shtet projekte te tilla nuk mirren persiper), sa eshte rritur ekonomia dhe mbi te gjitha vizioni i politikaneve. Por me ngjane sikur ne kemi nje ide ku vetem mund te bejme kritika per c’do gje. Ky projekt fillojti me partine socialiste, dhe jame i sigurte sikur Berisha ta mos aprovonte, sonte te njejtet njerez do thoshnin c’fare idioti eshte ai qe nuk prish nje projekt kaq te rendesishem.

  101. ARQILE HILA thotë:

    17 December 2007 @ 2:03 pm

    Kush e ka kritikuar ndertimin e kesaj rruge? Asnje. Eshte kritikuar korrupsioni qe behet me kete rruge ne emer te patriotizmit.Si ju duket juve per shpatullat e ekonomise shqiptare shuma prej 600-700 milion euro?
    Eshte e tmerrshme te harxohen aq para nga nje popull qe ska te haje buke dhe te ndertoje rruge me aq shume korsi,ne nje kohe qe mund te jepeshin zgjidhje me efektive e shume me te pershtatshme.Behen keto investime ne nje kohe qe nuk ke drita e uje, roga e puntorit si kalon 150 euro ne muaj dhe te paPunet(vetem nje pjese e tyre e rregjistruar) pmarrin 20 euro ne muaj.Nje shtet sado i fuqishem nuk funsionon pa prioritete.Si mundet nje k/familjar te bleje nje frigorifer te shtrenjte duke marre leke borxh dhe ne darke familja prane drites se qiririt te haje ne rastin me te mire pershesh me kos.

  102. ilirfort thotë:

    17 December 2007 @ 3:09 pm

    Ku e shihni ju z.Hila korupsionin ne kete ruge?Apo mereni me akuzat e pabaza alla opozitarce te Erion Braces…..

  103. Grupi thotë:

    17 December 2007 @ 4:28 pm

    Prap se prapi…mbrapshtu i shikojme te gjitha gjerat. Kjo rruge do ti laj paret e veta brenda 5 vitesh…a mos me shpjet…sado qe te ket kushtuar (dhe faktikish 500-600 apo me shume miljon dollare nuk jane dhe aq shume per nje projekt qe zgjat 4-5 vjet dhe do sjelli aq te ardhura ne Shqiperi!). Hapet Veriu qe eshte komplet i izoluar…te pakten hapet me Kosoven se me Shqiperine s’ka ce do…dhe do i bie pak ere qytetrim.

    Dhe ju vazhdoni ti bini fyellit me nje vrime…drita drite drita. Rruga s’ka te bej fare me drita apo pa drita…te mos ishter kjo rruge…porap s’do kishe drita. Qeveria s’ka mbet keq per pare dhe ka then…te heqim paret nga prokurimi i dritave dhe tja japim rruges. E kuptoni kaq gje?? Kur shpenzimet e shtetit jane rritur dhe hidhen per gjera akoma me te pa dobishme se kjo rruge…kur 250 miljon dollar ne vit hidhen per nje ushtri pordhe…ju nuk thoni gje per ate…po RRUGA…ju paska len pa drita. Nuk ju ka len rruga pa drita…

    Une pajtohem me akuzat ndaj qeverise…ndaj korrupsionit…ndaj keqmenaxhimit…po kjo s’ka lidhje fare me PROJEKTIN…dhe me NEVOJEN per finalizimin e saj. Dhe tani ka ardhur koha qe te ndertohet sa me shpejte…

  104. Kopetenti thotë:

    17 December 2007 @ 8:14 pm

    Grupi .Po ja bon oponencen te plote tunelit…me mire se sa specialistet.
    E kena morr vesh se ka dy korsi ne njeren ane dhe dy ne anen tjeter se e ke thone nja 10 here deri tani..qe asht tuneli ma i madh ne bote..e tjera e tjera.Tani per here te fundit e kom edhe nji pyetje.Po ajo linja e emergjences per se nevojitet??? ket nuk e ke bo shume te qarte..apo kur te kap shu-rra ne tunel…

  105. vigu thotë:

    17 December 2007 @ 8:44 pm

    sa mir po m’vjen qe lopata e paska kutpu vizionin e politikaneve… a do kesh miresin te na e shtrosh edhe neve se kjo largpamesia e ngusht e imja nuk me lejon te shoh me teper se xhepa qe mbushen fshehurazi… se kur flet per ngritje te ekonomis se vendit apo forcim te shtetit duket qe ty te vjen lajmi para kohe…

    sa per veriun e shqipris, un jam dakort qe te behen kto lloj rrugesh ore, se te pakten tani mund te shkoj ne shkoder me pa plaken time ca me shpesh…

  106. momli thotë:

    18 December 2007 @ 9:41 pm

    Kush e shan tunelin eshte tradhetar.
    Mbylleni gojne te panginjur.

    parti enver parti enver parti enver…..ooooooooooooo

  107. Arqile Hila thotë:

    19 December 2007 @ 11:11 am

    S ka nevoje qe te degjosh asnje, mjafton te njohesh legjistacinin shqiptar qe thote se asnje tender nuk mund te behet pa projekt z.Ilir. Per shqiptaret nuk ka rendesi kush i merr parate e tyre qeveritaret apo firma per ne eshte e tmerrshme qe parate e shqiptarve te pervetesohen.

  108. Shqipo thotë:

    20 December 2007 @ 3:04 am

    Te gjithe keta qe jane kunder ndertimit te kesaj rruge , ose me menyre indirekte kritikojne ndertimin e rruges , cojne uje ne mullirin serb , nuk e di se perse e bejne , ndoshta se jane dashuruar me gjuhen rruse qe mesuan ne shkollat bujqesore . (Nuk kam qellim te ofendoj asnje , por kur vjen puna per ceshtje kombetare , ju lutem bejuni me te pjekur ne arsyetime)
    Mesa lexova ne shtyp , serbija po planifikon nje embargo ekonomike ndaj kosoves , a mund te mendoni se sa e domosdoshme eshte kjo rruge

  109. Arqile Hila thotë:

    21 December 2007 @ 12:08 pm

    Keshtu thoshte dhe Enveri bar hame e parimet nuk i shkelim. ç hyn ketu Serbia e Rusia rendesi ka Shqiperia e Shqiptaret.Nuk themi te mos behet rruga po themi te mos vidhet ne emer te patriotizmit. Ketyre tezave u ka ikur koha me vite. Qeveritaret tane mburren se kane dyfishuar buxhetin e mbrojtjes se do hyjme ne Nato duke shternguar rripin e Mediu me njerzit e tij do ti beje parate rrush e kumbulla.Dhe kete nuk e besoni?Po jetoni ne Shqiperi e shihni vete gjendjen e shumices po jeni jashte Shqiperise hallall por lernani ne hallet tona.
    se kam me asnje por me veten time

  110. Noel thotë:

    31 January 2008 @ 4:11 am

    Ma merr mendja keshtu do te duket tuneli pasi te perfundoj.

    wb_exit_049_11.jpg”>

  111. dukagjin dreshaj nga kosova-peja thotë:

    5 July 2008 @ 8:02 pm

    rruga asht shum e mir veq ishalla mbaron sa ma shpejt asht tu rregullu rrug ma e mir se n evrop aaa

Komentet per kete teme jane te mbyllura.
Per t'u mbrojtur nga spam-i, Peshku pa uje i mbyll komentet e cdo teme pas 60 ditesh.

  • Po shikoni nje artikull ne faqen e arkivit te Peshkut pa Uje. Per te pare faqen aktive, shkoni tek peshkupauje.com