527 Komente

Qartesisht, keto zgjedhje i ka fituar LSI-a!

Ilir Meta kryeminister! smiley

Po a nuk ishte Berisha qe i villte votat, vit mbas viti ? Apo kete here paska harru se si behet ??? 
Ah po, RRofte LSI-ja !!! 

Po kjo PKDSH kush te jete valle qe ka nje deputet?

Eshte partia e Frrokut, atij qe vrau komisar Lamajn. Rilindje e vertete !!! 

Partia kristian-demokrate, e krijuar nga ish kryetari i pare demokristian Zef Bushati dhe ne koalicion me ps. Deputeti eshte vllai i atij Frrokut qe akuzohet per vrasjen e Dritan Lamajt.

Jo, jo, shko shihe mire tek faqja e kqz-se. Kandidati i Shkodres deputet eshte mark frroku, ndersa i dyti arben frroku, ai i cili eshte i arrestuar. Hajde ta gezojme rilindjen me keta dhe me kandidatet e Lezhes . 

LSI-ja dyfishim votash ne rang kombetar dhe katerfishim mandatesh.

hahaha, iku kukesi pa LSI-ne.

E vetmja njolle blu nga harta u zhduk

2 PD 2 PS ne Kukes. hahaha

deri tani jane 84 me 56

Mire qe na e kujtove Kukesin. E mbaj mend gabim une apo nuk bertit PSja (dhe #rilindasit ketu) qe ne Kukes po behej nami duke u regjistruar si rezidente Kosovare, etj. etj. nga PD-ja? Me gjithe ata mijra Kosovare, prape vec 2 fitoi PD-ja. Kukesi paska qene me i kuq (me fal, mavi) se Gjirokastra!

Kosovaret jane rregjistruar por dhe atyre ja u qan hallet....you guessed it!

Se shpejti parashikoj te filloje nje fe e re ne Shqiperi. Metaizmi.

Cfare e mundon Kucedren qe nuk del ne ekran dhe te thote se pranon humbjen? O Edra, nese je duke na lexuar, cfare po bluan ne koke valle? Mos do kerkosh te anullohen zgjedhjet vetem e vetem qe te qendrosh edhe disa muaj ne kariken e KM-se?  

O Timo, po ti je dhe rilindas mor burr. Prit te mbaroje numerimi nje here

Berber ,rri i qete ,ke fituar...se çfare e di ti.Kur te lexosh kete koment vere doren te koka tullace e djersitur.Do te hasesh gungen qe tashti eshte e kalçifikuar...eshte ajo e atij smiley ka zene vend...tesh ke mu mundu nje fije ,se duhet me i ba vend ketij tjetrir qe eshte edhe ma i gjate....kete ke fituar hahahaha

A ka mundesi ndonje peshk qe ja di gjuhen Zanes te ma perktheje se ndryshe nuk i nap dot pergjigje. Ate berberin mesiguri qe e ka zene lemza. Kunj te madh paske me te. 

Populli shqiptar u revoltua kaq shume nga regjimi salist sa qe ja dha voten pjeses me te korruptuar te ish-qeveris. Mua me duket me shume sikur keto jane disa nga zgjedhjet me te hidhura se e vetmja parti qe u rrite eshte partia me rrjetin me klientelist (ne proporcion me madhesine e saje Jo ne menyre absolute), pra lsi-ja

"cmimi i lirise"   thone amerikont...

Ps: Thanks admin.

Lsi: Skrapari te nxjerre nje vullnetar e te shkoje te shtype ate qe i eshte ngjit si rrodhe... smiley (jo domosdoshmerisht Skrapari xhanem, LSI-ja ka fitu edhe ne Shkoder) 

E pra njesoj si Berisha qe u revoltua kaq shume nga pushtimi i Cekosllovakise nga komunistet sovjetike qe vajti e u be antar i PPSH-se.

Pra sipas deri tani PS,nuk ka asnje mandat me shume se ne te shkuarat,e PD qe natyrisht po humbet.Pra LSI e metes e hajdutit te provuar ,e birbos.Nje force qe nuk ka si bahet ma negative,qe ngjall e,stimulon inkurajon tiparet me te keqia te shqiptareve.Mungese pergatitjeje ,hajduterine ,kusarine ,perfitimin nga gjeja e perbashket,idene e te hedhurit....,maskarallekun ,pabesine ,pa fe' programi e ideje ,pa fe' idealizmi....eshte qe ç'ke me te scontro kulturash....te vendosim se kush eshte superiore....

Zan - kush e forcoi Meten duke i dhene pjeset me te $$majme$$ te qeverise vetem e vetem per te ndenjur ne pushtet? Dritshkurtesia, babzia dhe injoranca, dritshkurtesi, babzi dhe injorance do prodhojne...

Ps, si u vodhen vitat ne 2009 kur ps-ja nuk eshte rritur fare. Apo, dhe why not, lsi-ja kishte qe ne ate kohe 11%, dhe votat e saja u vodhen...

Me sa po me thone, Nano qeka lodh fort me leviz elektrorat nga PS ne LSI... Hajde te imagjinosh Nanon president tani...

Prit tani se Prifti tha qe Berisha me mbrojti votat dhe une i jap voten time, ne 2009.  Pra Berisha i vodhi votat LSI-se ne 2009 apo ja mbrojti? Apo ja mbrojti vetem Priftit dhe i vodhi kudo tjeter? I am confused. smiley

Per ate pune, as Meta vete s'u fuste ne kuvend ne 2009-en por ju lut Rames, e Rama i paster si qelibari i instruktoi komisioneret e vet qe disa nga votat e PS-se tja kalonin LSI-se.

What?! Nooooo!!!! Rama vjen nga tjeter kulture, ambient social e ideologji!  Rama eshte tirons mer jahu, s'eshte nga Vicidoli te beje kshu gjerash!

LSI takes care of people prandaj robt e shofin si shprese. Behet fjale per buken e gojes. Kjo lloj humbje sidoqofte do galvanizoje me teper zulute rreth Barishs qe do filloje menjehere punen per rrezimin e qeverise se kusareve brenda vitit te pare. Likes hallall i qofshin eurot e vjedhura nese bashke me Ramen cojne ne burg Berishen dhe horrat e tjere per te pakten krimet qe kane kryer. Ka ndodh ne Kroaci dhe Slloveni, s'ka pse te mos ndodhe edhe tek ne.

Likes hallall i qofshin eurot e vjedhura

Votues potencial i LSI-se.

Mos harro te mbash shenim, do te duhet.

E ka thene edhe populli yne trim:

Kush i zgjidh hallet e mija?

Ilir Meta, LSI-ja!

nese Berisha duhet te shkoje ne burg le ta çoje drejtesia e jo paratte e vjedhuna.Ato t'i kthehen te zotit.Nuk i thuhet m...marshallah e maeta eshte i madh e me ere te keqe....pa ekuivok.te fitoje nje si Meta me vote te lire jena me u qa me facolete si jerez....te mabruar...hajnia nuk asht vlere as sot as dje e as neser.

po kur ishte me berishen, ishte ndopak burre i mire? se atehere sikur s'e kishe problem zotrote. vetem ti s'ke goje te flasesh

Epo te shpartallohesh elektoralisht edhe me nje kod elektoral qe NUK e lejon nje fitore te thelle te kundershtarit, dhe te thuash se "fitoi LSI-ja", une them : aller vous f...  - jo jo, s'po e them smiley

Ela re! Ano Dropolis re?

S'ka mundesi! Do e kete bere Berisha kete gje!

Ka plot fshatra te braktisur e me banoret neper qytetet prane, tirane dhe jashte vendit. s'ka gje per t'u habitur, edhe pse te zgjedhesh Vangjel Tavon eshte shume per t'u habitur. Do te jene paguar ose e kane te vetin.

Nuk eshte per tu çuditur Alidea, qe shum votues te kene ngaterruar ne flete, koalicionin qe kan deshiruar smiley

Imagjinoni skenarin qe Berisha tja jape me kobure vetes ne keto momente te veshtira?

Stalker nqs. e ke me mua, te siguroj se s'jam shpartalluar fare! Askushi ishte fituesi i vertete i ketyre zgjedhjeve! smiley

Nga ana tjeter eshte i pakuptueshem (si edhe pak langaraq) ky entuziazmi juaj #rilindas.

Per cfare gezoheni? Qe fituat mbi nje koalicion qe qeveriste prej dy mandatesh dhe qe eshte konsumuar natyrshem sikur vecse per kete arsye?

Gezoheni qe per te fituar ju desh te benit ngjalo-koalicionin me Meten qe deri para pak kohesh ishte armiku juaj numer nje?

Gezoheni qe s'keni fituar asnje vote me shume krahasuar me 2009-en?

Gezoheni qe do qeverisni te kapur nga interesat e LSI-se?

Gezoheni qe kur do t'i doje qejfi LSI-se (bashke me PD-ne) mund t'iu heqi nga pushteti?

Gezoheni qe hoqet Berishen nga pushteti tani qe ai vete ishte ne fund te karieres se tij politike dhe qe per gjithe keto vite beri cfare i donte qejfi?

Etj, etj...

 

Per ca gezoheni o #rilindas?!

 

Te isha si ju, do rrija koke-ulur.

jo, nuk e kisha me ty, po hajt mo, po bej sikur e kisha

po ça thu o burre: aleanca e majte ka kap shumicen kushtetuese (2/3 !!) dhe ti thu "pd eshte konsumuar natyrshem" ??? smiley

e lejm

Fal kujt? Fale rritjes se LSI-se. Dhe ku kthehemi ketu? Kthehemi tek: "zgjedhjet i ka fituar LSI-ja".

Pastaj persa i perket konsumimit, me dash me u be avokat i djallit, mund te futet ne loje edhe kriza ekonomike boterore. Mandati i fundit i PD-se eshte zhvilluar ne kulm te krizes.

A e  luftoj PD,  Lsi , jo perkundrazi i ktheu ne faktor. Mos na bein moral se vetem juve su ka lezet. Mandati juaj i dyte do mbahet mend per shkeputjen tuaj totale nga realiteti dhe tregim i perrallave qe jemi vendi i 2 mbas gjermanise dhe se shpejti fillon hekurudha Tirane-Pekin. 

Jane permbysur disa parashikime , Stalker:

-parashikimi se aleanca "ngjaliste" PS-LSI do kthehej ne bumerang per te majten.

-parashikimi peshkist dhe mediatik(i nxitur qellimisht) se PD-PS jane rrote me rrote.Se kush eshte  RROTA  ne keto parashikime, le ta leme si gjeagjeze.

-prashikimi patetiko-kasandrik   se e majta do humbiste thelle

-parashikimi se te dy palet , PS-PD jane njelloj dhe nuk ja vlen rotacioni.Populli inteligjent tha jo, nuk jane njelloj.

-parashikimi se Rama di vetem te humbase.

dhe parashikimi se Berisha do zbatoje skenarin e maskres elektorale te 96-tes!!

spiritus, me e forta eshte qe ca te "te baraslarguar" tani po e shohin Berishen si nje burre qe beri zgjedhje te lira dhe qe i duhet njohur kjo merite. Do harrojme shume shpejt. Ne krye te viti shume do i kete marre malli per Berishen. Shpresoj qe Rama-Meta te gjejn nje menyre per bllokimin permanent te rikthimit te Berishes ne pushtet.

Nuk eshte "cute" te shpifesh ne kete menyre.

Me te njejten monedhe, e forta eshte qe ju te PS-se qe u bete gati t'i benit atentat Berishes e Metes pas 21 Janarit, per demonstraten strumbullari i se ciles ishte Meta, tani lepini ngjalen e Metes ne menyre demonstrative dhe me buzeqeshje kenaqesie ne fytyre.

gjemb, e ke kete koment per mua apo per spiritus? Nuk po pergjigjem sepse nuk jam i sigurte dhe sepse nuk shoh ndonje shpifje ne komentin tim.

Per ty. "ca te "te baraslarguar" tani po e shohin Berishen si nje burre qe beri zgjedhje te lira dhe qe i duhet njohur kjo merite." - askush nga te barazlarguarit (ku futem edhe une) nuk e ka thene kete. Pse kemi thene qe edhe Rama ka bere te njejten loje te piset, nuk do te thote qe automatikisht e nxirrkemi Berishen si burre qe beri zgjedhje te lira.

Jo moj zemer se nuk kish te bente hic me ty. E kisha me nja dy miq te mite nga Shqiperia me te cilat komunikova dje. Nuk kam pare akoma ne peshk komente ne mbeshtetje te berishes per cilesine e zgjedhjeve shyqyr zotit. Dhe kot me akuzon per "socialist" se nuk jam i tille. Kam qene demokrat i flakte dhe i oreve te para por fatkeqesisht barisha dhe jozi me shtyne ne anen tjeter me dhune.

Rama-Meta kane per ta bere president Berishen.  Mark my words.

E pamundur. Iku ai, vate. Vetem po e beri PD kur te rikthehet ne pushtet. Thuaj ishalla s'bejne Nanon se tani as nuk i ndalon njeri, i kane votat.

po u be Salija president me, ti i pakapshem do behesh ai qe furnizon plakun e vitit te ri me lodra.

Po sikur te behet do besh nje foto me biberon ne goje ti?

Keta tipat jane te kategorise te atij qe lutej: o zot beje enderr, ndersa ujku e kafshonte.Akoma nuk binden se Pd ka humbur ne menyre KATASTROFIKE dhe Berisha eshte nje HUMBES i MADH. Nuk njohin realitetin keta.Mendjen e tyre ja veshin si kemishe force realitetit.Jane iluzioniste, nuk ke cfare u thua.Zgjedhjet e lira(sipas standartit shqiptar) sado ti vishen si merite Berishes, nuk mbulojne dot mekatet e tij . 

Me duket se ai qe nuk eshte bindur se Berisha ka humbur, eshte shpartalluar komplet, je ti.

o dajosh, e vejme me bast qe Saliu ose vret veten, ose... vret veten ?

are you right or..are you right? smiley

po si te doje o le te beje, rendesi ka qe e mori nje shuplake aq te forte sa s'ka per ti dal e keqja deri ne fund. ky eshte robi qe e ka detyru ate milet te shkoje ne votime me urrejtje dhe jo me dashuri smiley 

tani do trishtohet pak gjembi dhe ndonje tjeter, po ec se kalon..vera eshte perpara, gjembke, eshte mire me u shkeput per ca kohe nga jeta spamore... kohe per det, diell e dashuri..edhe dush... ja ku u bene 4 dimensione. everybody's happy. ne shtator mandej fillo prape sulmin me evidentu e vertetu e konfirmu ashtu sic di ti, me dosjet e wikit ne dore

 

 

ah jo, s'ka "si te doje te beje". Kete e kam nga stomaku, do ta them hapur : ky rrugaç politik i quajtur Sali, i thosh nje here ne jave kryetarit te Opozites : "he, kur do e vrasesh veten?"

Po tani, me kuptove e dashur av ?

stalker, marrje, te kuptoj fort mire...por shoket e baraslarguar i kemi ne krize smiley..pak tolerance ne keto momente sdo ish keq. mendimi im gjithnje.

Berisha duhet te shkoje ne gjyq jo te vrase veten. eshte pergjegjes direkt per shkaterrimin e jetes se 26+4 familjeve... pa llogarit demet e tjera. ketu e kisha.

Spiritus, gozhda del me gozhde smiley

po qe per pune gjyqi, une jam me Lul Kodren : ai duhet çu ne gijotine !

ika n'palester !! smiley

President do ta kesh prap dhe ka per te ta bere Meta te tille si elder statesman.  Mark my words.

o shoqe e majtosur, ky triumfi i konservuar ne thellsite e shpirtit t'paska gerryer shpirtin, o xhan. Zgjedhjet e fundit vertetuan ate qe shoket e barazlarguar kane perserit gjithe ket kohe, qe ndrrimi i pushtetit nga PD+LSI te PS+LSI nuk perben ndonje motiv ekzaltimi kshuqe dhe kjo orgazma si efekt i masturbimit tuaj masiv shpirtor ka per te pas nji fund. Nji mundsi mund te jete kur Liri do kerkoje me shume liri veprimi dhe perqindja te hypi nga 7 ne 10. Puna eshte si ta mbash pushtetin se per ta fitu, jua dha Sala

sorry, s'me intereson fare ca mendon.

don't be sorry, be happy!
(dhe mos harro dushin!)

Berisha nuk shkon ne gjyq.. kot e keni..    kjo u be indirekt   e njohur  nga vet PS-ja javet e fundit te fushates zgjedhore..   besoj e mbani mend  si  i drejtoheshin thirrjet  ndaj Berishes?    si nje gjysh i moshuar qe  tashme duhet te dale ne pension  e te luaj me niperit dhe mbesat e tij..smiley 

edhe Gregu kete keshille  i sugjeronte  ne letren e hapur qe i dergoi.. eshte  koha per pension..smiley

a, po... ndersa Likja, akoma pa qene protagonist tha qe 21 Janari eshte ceshtje  per historine dhe arkeologet..   dhe une Likes i besoj!!smiley

e dija Belul qe dhe ti i yni ishnje smiley

Beluli eshte i te gjitheve..smiley   por me se shumti Beluli eshte racional.. . me thuaj,  ca kam thene ndonje gje   nuk shkon te argumentat e mia?smiley

o Belul po si the dje ti? allall Salise the, se nuk vodhi. smiley demek po te donte vidhte po s'donte vete.

twintip, e thashe ne tjeter kontekst..smiley   dmth  lidhjen e bera  me ata qe  para zgjedhjeve, ketu te peshku,  parashikuan  vjedhje masive te votave, manipulime etj...   por nuk ndodhi, apo jo?smiley

..  ashtu sic pati edhe te tjere   qe parshikuan  mbajtje pushteti me dhune,  gjakderdhje,  97 etj.. 

in your world you make a lot of sense, Belul. pa shaka kjo.smiley

dmth Av, as me pak e as me shume,  pooor, pa shakasmiley,  ti po thua qe une jam paranoik  apo jetoj ne boten time..smiley       well, thanks a lot qe e thua seriozisht te pakten se  nuk ka budalla  apo paraniok qe ta pranoje vet qe eshte i tille..smiley

Never said that smiley... pak a shume thashe: kush leu, mendjen e vet pelqeu.. kupton tani? smiley  

Stalker, veten e vrasin ata qe kane seder, ata qe kane vetedije dhe arrijne te shohin veten ne pasqyre. Berisha nuk e njeh sedren njeh vetem urrejtjen dhe revanshin. Ky eshte nje supermoment per nje superrevansh, ai praktikisht eshte ne pozitat e 97. 

eshte cliché kjo puna e atyre "qe kane seder". O vret veten Sala, o plas smiley

tani po gezohesh si ato fallxhoret, te cilat marrin 5 mijelekshin dhe kafen qyl sidoqe te dale fati, se edhe po nuk doli parashikimi, del rradhen tjeter 

Keto zgjedhje demonstruan natyren servile te popullit tone qe shkon me fituesin pa asnje skrupull moral.

Po e kap gomarin nga bishti me duket..Keto zgjedhje treguan se popullit i kishte hyre thika ne palce nga Berisha dhe i treguan vendin(besoj se shume qe votuan PS&LSI e votuan jo si nje ideologji apo servilizempor si nje alternative te shporrjes se Berishes)..Nje prej rateve unikale qe populli Shqiptar i vuri shqelimin autokracise dhe kete ta kene veth ne vesh keta qe po vijne ne pushtet smiley

Arto, shume dakort. Qe duhet te ikte Berisha kjo s'do mend. A nuk ishte LSI-ja pjese e thikes per 4 vjetet e fundit?

Po shume e drejte, LSI ishte pjese e klientelizmit dhe e problemit por epiqendra e problemit e kishte emrin Berisha me bajrakatarizmin qe mbarti dhe shkaterrimin institucjonal qe i shkaktoi vendit keto 8vite. Popull ne anen tjeter e pa si e vetmja mundesi per ta shporrur berishen me votimin PS&LSI(duke futur ketu dhe nje armate buxhetoresh te LSI te cilet u pushuan menjehere nga puna dhe zevendesuan pas largimit nga koalicjoni i kesaj te fundit).

Shpresoj qe te futet nje fryme e re per nje lloj demokratizimi te insticucjoneve dhe clirimin nga autoritarizmi sepse per luften kunder korrupsjonit as qe mund te behet fjale..ajo eshte thjeshte nje iluzjon qe te luftohet me Meten..

 

Shiko, ikja e Berishes eshte e stermadhe per mua qe e urrej qe ne 1997-en, si dhe per demet qe ka bere ne keto 23 vjet si ne opozite, si ne pushtet. Por fitorja me PS 65 mandate s'eshte hic e ngrohte, te themi ate qe eshte. LSI do te mbetet nje barre ne supet tona per 4 vitet e ardhshme, e rrezik do te forcohet edhe me. Edhe pse Berisha  fut Flamur Noka ne poste me rendesi e LSI i ka pak me te shkolluar, prape LSI mbetet barre qe do ta mbajme ne. Plage qe e krijoi Berisha ne 2009-en dhe do te na e lere si peshqesh tani qe po iken, dhe qe Rama s'diti ta heqe nga kembet. Une doja nje PS te paster, me Ramen, sikur edhe me 72 mandate.

Ne nje vend ku nuk ekzistojne sindikatat dhe cdo vend pune eshte i lidhur me klientelizmin partiak do te ishte surrealiste te mendosh per nje fitore te paster..Do te ishte ideale per PS por kjo eshte politika, duhen bere kompromise dhe zgjedhur e keqja me e vogel

Kjo eshte hera e pare qe Rama u tregua politikan i zoti dhe beri aleance me kokelopen megjithese kjo perflitet se erdhi si nje inerci e faktorit te jashtem (kryesisht atij Amerikan te cilet se bashku me BE emri Berisha po ju shkaktonte vec neveri)

Ashtu shpreso xhan ashtu....Shpresa vdes e fundit...

Po pra i hyri thika ne palce dhe prej kesaj thike ne palce 5 fishuan mandadate e partise qe i bashkeqeveriste deri me 1 prill dhe qe ishte pala me e korruptuar e qeverisjes dhe si rrjedhoje qe nga duart ne thiken qe hynte ne palce.

Ti leme denglat e te pranojne qe jemi lakej te perjetshem, si kulture e mentalitet dhe i bashkangjitemi me te fortit dhe fitimtarit kushdoqofte ky.  Fati i Berishes dhe PD-se u vulos me 1 prill dhe pjesa me oportuniste e kuptoi e i u ngjit te fortit te ardhshem dhe fitimtarit (Metes jo Rames).

mos e sha popullin he burre, LSI pagoi ... bej nje llogari: 20 milione dollare per 16 vota shpenzime (blerje, fushate) dhe "return of investment": 3 milion dollare ne vit nxorri Prifti, mbi 10 Meta (7%) e kompani (cdo vend pune duhet te nxirrte mesatarisht 5000$ - 10 000$) ... 

Po mir mor mire kete e morem vesh qe pagoi 20milion, por po atij tjetrit qe kishte celsat e thesarit te shtetit i moren leket dhe i futen gishtin i vete kjo pune?.... smiley Domethene qenkan treguar te zgjuar..he me ta lumsha!! keshtu bejani o popull merrjuani te gjithve leket dhe jepjani voten atij ju do e bardha zemer smiley

si shpjegohet qe votuan lsi? mund te kishin arritur te njejtin qellim duke votu ps. si do t'a ket vath ne vesh Ilir Meta? ne cilin vesh?

Te jete natyra servile, thua, qe ia dhane LSI-se dhe jo PS?  Mbase kane qene ish demokrate qe s'u bente dora per PS, por prape s'justifikohet pse LSI-se e jo FRD-s. S'e di, s'e shpjegoj dot se pse LSI fitoi aq shume. Prisja te merrte 2 mandate, as 4 jo. Kur tha Meta "15" qesha, e mora deklaratet te zakonshme. Servilizmi ekziston shume mes shqiptareve, pasoje e komunizmit kur ua benin gjithnje qejfin te medhenjve qe te mbijetonin.

@ i Pakapshem

E ke fjalen per mbas zgjedhjeve, jo menyren si votoi populli, besoj? 

Shoku te dielen njerezit u gdhine dhe lajmi i pare ishte nje i shtrire ne rruge, i vrare nga Fuft e PD-se. Ca reagimi meno ti se paten? Shume veta kujtun 96-97 dhe fakti pse kane kujtime te hidhura nuk eshte i tyre, po i Sales.

E di te qe shume PD-ista nuk dolen fare vetem prej ksaj. E di ti sa PD-ista nuk votun sepse u hengren jeten me detyrim paraqitje neper takime e kitingje duke u kujtu vendin e punes dhe faktin se ata nuk e meritonin po ia u kishte dhene partia.

Une e marr vesh ca kerkon, dhe ke te drejte, po ne keto kushte, je tu aim toooooo high. Mileti tregun qe nuk shkojne gjithnje me me te fortin, se do kishin vazhdu me votu per Salen. Robt tregun se nuk pyesin me aq shume per kercenime, presione e shantazhe. Ky per mu eshte hap para. I vockel fare, po perpara. Kemi 4 vjet me ia kujtu dite per dite hajdutllekun Metes e Rames, e do ta bej perdite, po sot me thon te drejten jam shume me i cliruar 

Pa dyshim qe ai perbindesh duhej larguar por kjo ishte nje menyre e felliqur largimi.  Me i forti s'ishte me Sala mbas 1 prillit.

Ishte qeveri, dhe nuk leshoi pe ne asgje. Po te ishte zotni ai, ishte terheq e kishte lon nje te ri. Kishte thone "une po iki, vetem atyre mos ua jepni se jane kellira".

Po po te kishte halla .oqe, do ishte durri i halles pederast. Makuteria e Sales per te mbajt cdo gje me cdo cmim, e dogji dhe PD-ne ne kete fare feje. Robt votun kunder tij e pastaj sipas interesit te tyne te vogel. 

E di ti sa PD-ista nuk votun sepse u hengren jeten me detyrim paraqitje neper takime e kitingje duke u kujtu vendin e punes dhe faktin se ata nuk e meritonin po ia u kishte dhene partia.

E ke thene bukur Tironso.

dmth LSI 16 debutete..   atehere,  teza se populli  yne   trim dhe Ilirdashessmiley   denoi ashper  vjedhjen dhe korrupsionin  e qeverise PD,  bie  automatikisht   sepse  vota popullore ta plas koken e madhe te Like   kryehajdutit  bamp,  mu para turinjve!

mbetet teza  tjeter, qe PD 8 vjet radhazi ne pushtet  dhe Saliu  mbi 20 vjet protagonisti kryesor ne politiken shqiptare   u konsumuan.  kaq!

dmth edhe shqiptaret jane bo popull konsumi... hallall, nje arritje tjeter e Berishes kjo...

ne nje fare menyre po..  ke parasysh te nje nga ato shkrimet e Pjerit.. pjesa kur Pjeri takohet me  Ho Xhi Mininsmiley, Lizandrin..smiley   dialogu i  tyre ishte shume intersant..  me  cka i  tha Lizandri Pjerit ne  lidhje me voten  dhe menyren si votojne shqiptaret.. pak a shume:  njerezit  nuk kane ideale   apo  lexojne  programet e partive qe te binden nga ato.. jo,  ata shikojne interesin .. thjesht duan leke  qe te japin  voten...smiley  

Lizandri  u vertetua katerciperisht!     por eshte per te ardhur keq,  blerja e votes  me leke apo favore te tjera,  nga  LSI   apo parti tjeter,  eshte   bere standart  normal...   por nje standart  i ndyre qe do ta vuaj ai popull..

p.s  LSI  duhet ndaluar me ligj... PS  mund ti fitonte vete keto zgjedhje.

"p.s  LSI  duhet ndaluar me ligj... PS  mund ti fitonte vete keto zgjedhje." 

Kjo eshte nga ato te vertetat qe na bojne te buzqeshim nese do ta kish thene N.N. ... 100% dakord me ty....

aq me keq.. pastaj e thame, popull  trim dhe Ilirdashes..smiley

Me teper se 17. Sic me njoftuan, ke edhe disa te LSI-se ne listat e PS-se.

jo, madje pritet qe PS te marre nja dy mandate, nje ne EL nje ne TR. Eshte pak vota larg per ta arritur kete. Por prape nuk shkon 71 smiley

fiks keshtu mendoj dhe une. U kishgte ardh ne maje te hundes Berisha. Dhe mire bene qe e hoqen se na hengri. 

Tani, te fillosh te shash popllin pse nuk duroi dot me Berishen, me duket me e ulet se c'benin Ramistat kur e shanin pse e duronte.

Poplli i tha lipsu Sules, e ky eshte hap para, jo vetem sepse Sala ishte ai qe ishte, po sepse tregon se te pakten po behmi nje grimce te vogel fare me normale se c'kemi qene. 

Tani, te fillosh te shash popllin pse nuk duroi dot me Berishen, me duket me e ulet se c'benin Ramistat kur e shanin pse e duronte.

smiley E paskemi lexuar krejtesisht ndryshe cfare ka shkruar Pakapo.

S'e kisha me pakapon, dhe kritiken si votoi poplli, po me nje fryme te pergjithshme te te djathtet qe kritikojne popllin keto dite. Me fal qe importoj dhe ketu perceptimet nga jashte peshkut, po hajt mo... rob jena. Na shpeto nanji gjo  smiley   

Ah, kujtova se e kishe per ate qe tha pakapo. Atehere terhiqem.

Nese te djathtet (te lutem quaji PD-iste) kritikojne popllin per humbjen, nuk di c'te them, kane nevoje per nje doze realiteti popullor.

dmth LSI 16 debutete..   atehere,  teza se populli  yne   trim dhe Ilirdashessmiley   denoi ashper  vjedhjen dhe korrupsionin  e qeverise PD,  bie  automatikisht   sepse  vota popullore ta plas koken e madhe te Like   kryehajdutit  bamp,  mu para turinjve!

Bukur fare!

20 deputete.  17 te vetet dhe nja 3 ne listat e PS-se.

Ne c'kuptim 3 ne listat e PS-se? Deputete qe mund t'i bashkohen LSI-se?

Po pra njerez te LSI-se qe jane futur ne listat e PS-se dhe kane dale deputete.  Braho eshte njeri.

3 deputet ne listen e PS-se jane njerez te Metes qe i ka vendosur ai. Nje ne Tirane, nje ne shkoder, nje ne vlore. Meta do jete te 20 deputete si grup parlamentar 

ne kuptimin qe u ra dakort qe kandidate te LSI te kandidonin nen siglen e PS. Tak Braho njeri, 2 te tjeret nuk i di kush mund te jene

Keta jane LSI-ste teorikisht dhe praktikisht apo jo? Dmth. ne parlament keta do jene deputete te LSI-se?

C'rendesi ka ca bejne teknikisht, po erdhi puna me nda krahun ata jane me Ilir Floririn. 

Ok, pra jane de facto. Ok, thanx.

Njeri eshte Andrea Marto ne Vlore qe ka ik nga pbdnj-ja ne fakt dhe eshte me LSI-ne, tjetri ne Shkoder nuk po me kujtohet emri tani. 

1. Tak Braho

2. Fishta i Shkodres

dhe 

3. Mucmata i kuksit ose Fred Peza thone. 

Keta jane miq te Metes e i shohin si potencialisht te rrezikshem per te rreshkit me Meten. 

Kete te Vlores nuk e di kush eshte. 

E rendesishme eshte qe edhe me Camet, prap Rama nuk e mba dot qeverine pa Meten. 

Rama eshte totalisht ne doren e Metes. Dhe sido qe te shkoje, Meta eshte ne nje situate win win.

kjo eshte e rendesishme? apo fatkeqsi? apo per hir te shperndarjes? smiley 

E rendesishme ne kuptimin e llogarive qe po beheshin aty. 

Nqs eshte e mire apo jo per ne do e shohim, Rama me pushtet absolut eshte i frikshem sic e ka tregu te PS-ja, po me Meten qe dikto ligjin nga mbrapa po ashtu nuk ka per te pas shume per tu gezu. 

Rakia e Skraparit ben mbrekullira, eshte afrodiziak..Sot ajo duhej te konkuronte me Scotch-in 15vjecar ne arenen nderkombetare smiley

ju qofshi qe beni komente edhe pas kesaj  :

 

Qarku Tiranë, 1062/1422, ASHE 18 mandate, APMI 14 mandate

Qarku Elbasan, 485/540, ASHE 8 mandate, APMI 6 mandate

Qarku Durres, 372/444, ASHE 7 mandate, APMI 6 mandate

Qarku Shkodër, 355/417, ASHE 6 mandate, APMI 5 mandate

Qarku Fier, 526/576, ASHE 11 mandate, APMI 5 mandate

Qarku Vlorë, 417/432, ASHE 8 mandate, APMI 4 mandate

Qarku Korçë, 447/447, ASHE 7 mandate, APMI 5 mandate

Qarku Berat, 266/302, ASHE 6 mandate, APMI 2 mandate

Qarku Lezhë, 212/258, ASHE 4 mandate, APMI 3 mandate

Qarku Gjirokastër, 202/237, ASHE 4 mandate, APMI 1 mandat

Qarku Kukës, 169/169, ASHE, 2 mandate, APMI 2

Qarku Dibër, 264/264, ASHE, 3 mandate, APMI 3 mandate

Mjere shqipnija pa opozite!

Aq ua ka neveritur Berisha sa i beri ta lene kete vend pa opozite.

Saliu ra nga gjeshtenja. E munden bijte e eterve te bllokut. Gjusepina e rruges pedonale ne depresion familjarisht, bashke me dhendrin, qe kendon tallava ne ambasade ne Paris. Shume e perfolen si bashkepunetore te sigurimit bashke me nje familjaren e vet. Kaq fitoi nga keto zgjedhje.

Administrate ne pune intensive per te zhduk ca letra qe mund ta nxjerrin shume zbuluar. Kane filluar spiunlluqet e para. Ata qe kane spiunu gjithmone po flasin edhe per ata qe i mbajten me buke keto 8 vjet.

21 Janari ka fillu te humbase fajtoret. Dy prej te akuzuarve kryesore jane larguar tashme nga Shqiperia.

E marte.

zjarr e ftooooohte smileysmiley

muzika: ardit gjebrea (alias avni mula i pd)

Shoke edhe shoqe deri tani PS-ja nuk i kalon 60 deputetet. Meta eshte te 24. Si do e mbylle do varet nga keto qe po numerohen. Po si zorr te bjere poshte 22

Urime edhe njehere Rames per fitoren! 

Tani e tutje do themi ngjala e paska bishtin prapa.

no bum? smiley e prisnit ne ket fare feje? 

Jo Bame, poshte 3 do kisha qene i pakenaq. Imagjino tani. Cardo qe te themi dolem shume keq dhe fajin e kemi vete (se sistemi dihej). Po edhe me plas te vje kur shef qe ke dyfishin e PBDNJ ose 5 fishin e votave te Partise Aleance Demokristiane (kush i kishte nigju naihere keta!!!!) dhe ata marrin deputete. 

ah PKDSH-ja.. epo duhej ajo, per te neutralizu N.N dhe e beri per bukuri...

"kush i kishte nigju naihere keta!!!!"

Katalikt, katalikt i kishin nigju!!!! smiley Ik se i dhe te drejte Julit, si pa dashje.. smiley 

Lizandro, sapo bera nje koment me siper..  mu kujtua biseda jote me Pjerin..  qenke njohes vertet i mire gjendjes politike ne Shqiperi, te lumte!smiley

a po, hallall stilolapsat e Pjerit..smiley

Jo ush po gomar.  3 nga ata 68 i ke te LSI-se.  Fijet e kashtes nuk te shpetojne.

Po erdhi momenti per te nda pushtetin me ke votojne?

Me ate qe premton me shume dhe kerkon me pak. Po ca idealesh dhe besnikerie thu ti, mer jahu.

Jo Pako joooo. Nuk i kam llogarit ata. Beni llogarite dhe do shifni qe kam te drejte.

plako c'est pas plié du tout! Me poshte ke listen e numrave te thjeshte qe te kuptosh si dalin llogarite me sa e njof une kodin elektoral te pakten. 

1 2 3 5 7 11 13 17 19 23 29 31 37 41 43 47 53 59

Me keto numra bej pjestimet sipas qarqeve.

Shoke bej autokritike sepse paska ndryshu kodi. Ndarja e mandateve brenda koalicioneve u boka me pjestim me numra tek dhe jo me me numrat e thjeshte.

Ne fakt sa isha duke te shkrujt, se tani po e shifja dhe une 

Ej, po si mer burre nuk doli njeri te thote nje fjali realiste aman. 

Te thote shume mire qe iku Berisha se na kisthe ca k.... 23 vjet ne krye, po meritat e ketyre zgjedhjeve mbarojne ketu. 

Nderkohe lexoj komente per mungese kulti individesh ne te majte kur u vertetu se Rama ka spastru partine pasi ka humb zgjedhjet e 2009. Lexoj per beteja kulturore kur votat i ka marre nje pjese qe eshte po aq mafiozo-klienteliste. Mire me e kuptoj ca qe do marrin vendet e punes e mezor po durojne, po ndonje tjeter qe nuk jeto as ne Shqiperi i lejohet me qene icik me realist ne kete mes. 

Ka akoma hapesire per qeveri me drejtim PS dhe mbeshtetje PDIU dhe te pavarur te ndryshem, "te penduar", etj.

 

Vetem nqs vine Kaci, Duka, Xhuveli and co nga Berisha, me PDIU thjesht nuk behet gje. Po Rama nuk eshte nga ata qe do me nda shume pushtetin, megjithese ku i dihet. 

shiko se ajo PKDSH me duket se e humbi tek PS mandatin, dhe PS eshte 66.

Xhuveli nuk del po deri tani jane te sigurte Duka, Kaci, Kadelli. Edhe Dogjani eshte mbrenda deri tani.

Per ta ndare do ta ndaje me detyrim, se nuk i ka votat.

Tani ceshtja eshte i leverdis me shume me Meten, apo me PDIU-ne dhe keta, le ti quajme, te pavarurit?

Une mendoj se i leverdis absolutisht me shume me keta, por pa Meten! Sepse me Meten rrezikon qe keta ti afroje Meta rreth vetes dhe jo PS-ja.

Po nuk i dalin llogarite as me ata. Ose kom lujte mendsh une kur kom lexu kodin elektoral ose te PS akoma nuk e kone kuptu formulen e Kacit. Per mendimin tim shumica bo gabimin qe i pjesto votat me numrat tek nderkohe qe ne kod eshte me numrat e thjeshte qe kom shkrujt me lart.

atehere, PS tani eshte 66, me PBDNJ, 67, me kater PDIU = 71.

Ose 65 PS, + 1 PKDSH, + 1 PBDNJ, +4 PDIU = 71. 

Po jo o Kuller se nuk eshte as 60 PS per momentin. E ka gabim Shqiptarja.

Po boji njoni ato kadosh llogarishe se po na boni me dyshu kot tani.

ore po kjo fitorja e thelle e PS+LSI nuk ben pak pergjegjes dhe FRD? ku vajti fryma e re mer? 

Po normal ju t'kuqte per pak do filloni me qa baben tuj shpirteror, Berishen!

dhe nje pale "kepuce te kuqe" per Bamirin do ti blejme, po he.Me ato sandalet  duket si "horr bulevardi" smiley

Ne Kukes Berisha do thote qe ja kane vjedh (biles ne Tropoje me sakte). Bast 1 me 100 qe Kuksi shko ne Kolegj Zgjedhor. Me 9 vota (pas pjestimit dhe 26-7 para) nuk di me hum Berisha.

I vetmi zhvillim i pakendshem i ketyre zgjedhjeve eshte bymimi i paarsyeshem i LSI. Po krijohet dalengadale nje prototip shqiptari te ri pragmatist, pa busull morale, me ndjeshmeri politike opake dhe i ftohte qe gjen tek LSI shtepine e vet natyrale. LSI si shoqate punesimi, allishverishesh dhe shterpesie ideologjike ofron strehen me adekuate per kete homos shqiptarus te ri i cili ne fakt nuk eshte produkt i vetem politikes por me shume i kohes ku jetojme dhe bjerrjes morale qe e karakterizon. E trishte.

romaku, pikerisht kete gje kemi kaq here qe po themi ne te barazlarguarit/at (qe urrehen me shume se Berishistet) por ne menyre te cuditshme, ekstrapolarisht perkthehet poetikisht sikur po mbrojme Berishen.

Ajo qe thashe me lart eshte sekondare pas arritjes se madhe qe nje fosil si Berisha u cua ne muze (te pakten per ca vite se ai sa te kete shpirt e fryme do bej ligjin ne PD dhe si Enver Hoxha dikur do filloje tani qe do kete kohe ne dispozicion ne opozite ti haje koken Topallit, Bodes apo Lulezimit). Pra gezimi per largimin e berishes sfumohet nga fryrja anormale e LSI, nje partie pa ideologji te qarte. Do ishte me e mbare qe PS te mirrte vete 70 deputete. Jam i sigurt qe LSI perpos rritjes se vete elektorale duke shfytezuar djerrinen morale te shoqerise shqiptare ka perfituar edhe nga kalipici qe i ka bere trungut te PS.

Akoma po i kerkon Monikes receten e ngjalave kryeministri qe nuk ka dale te uroje kundershtarin, apo pritet ndonje mirakell ov fridom?

ketu ne tirane kane filluar te bucasin makinat e robt nga gezimi, te gjithe me nga nje ngjale ne dore ... apo jane flamuj? .. is it a bird? No... is it Meta? 

Votat e fundit po numerohen me ankth por jo per PD, por midis LSI dhe PS. PS do se s'ben t'i afrohet 70-eshit me votat e mbetura ne librazhd e tirane. PD as qe llogaritet me, aq keq perfundoi kete here. Nderkohe zera po thone qe PDIU mund te shkoje tek pushteti. Do te balanconte fuqine e LSI-se, po ta bente, e vendimet me 71 vota mund te merren PS+PDIU ose PS+LSI. Shpresoj te ndodhe kjo.

sa po u terhoq Dritan Prifti - po i vjedhin votat LSI  e PS.

eshte turp qe dhe prifti mori aq vota sa mora, po aq turp sa fakti qe mori dhe LSI aq shume

Kjo vote kaq masive kunder berishes , madje dhe nga te djathte, po ngre hipotezen se ne tubacionet e ujit, sidomos ne bastionet tradicionale te PD, Rama ka hedh nje tip pluhuri qe ka si efekt cuarjen e dores  automatikisht tek 29 -ta ne flaten e votimit.Thuhet se opozita e re do kerkoje ngritjen e nje komisioni hetimor parlamentar.

News: zgjedhje te parakohshme  per bashkine e tiranes.Luli komandohet kryeminister ne detyre.

News: zgjedhje te parakohshme  per bashkine e tiranes.Luli komandohet kryeminister ne detyre.

Si ishte kjo?

andaj kam tre dite qe me dhemb barku, po kaloj serish tek caji e uji i parazier 

mos ta kesh hedhur per LSI-ne te pakten... smiley 

jo ... do e breja doren nese nuk me bindej 

Mos u tall shume se po qarkullo nje skenar me Bashen Kryeminister me votat e LSI-se

Pse s'ka dale akoma Sala!? Ca po pret?

Nuk ka gjasa. Kushtetuta e ndalon oreksin  emadh.

Ishalla nuk ngel puna te Kushtetuta...

Sa i larte eshte niveli i besimit i Rames ndaj Metes ne nje shkalle 1 - 10, sipas teje natyrisht?

Pervec largimit pa lufte civile te Sales, ka shume pak per te festuar..

Sistemi klientelist qe eshte formalizuar me keto zgjedhje nuk le shume per te  shpresuar ne ndryshime thelbesore.

 

 

PARTIA SOCIALISTE ka 33.000 vota me shume se koalicioni i Salessmiley

pse qesh Gjergjo.. jane shume,  jane pak... tjeter..?smiley

Kjo trego se sa per te qa eshte ai kryetari juj qe bo koalicione me hajdute pa pas nevoje.

Better safe than sorry - thone ktej nga ne. E do perkthimin?

Gjergjo, po ca qeshni mer, per te cuar uje tek mulliri i LSI-se keni kaq vite qe robtoheni!?

Po ju del Meta me 24 mandate more djale!

Skini pune me Meten ju.. ai eshte pjese e te majtes

Nuk mund te mernim dot 84 mandate per te bere reformat e medha vendore qe i duhen vendit pa LSIne.

Se nje cope qeveri me 71 mandate e bejne tere, pa bere asgje te dobishme per vendin.. vendi ka nevoje per reforma radikale. 

O Gjergjo,

E o mire tani, mbahu... sapun kerkum ne, mos na e shit kot per djath... smiley 

Ri urte Bame.. se te doli vendi ne ambasaden USA.. mos e dhit ne fundsmiley

C'pune kam ne ambasade une Gjergjo? Njeriu kerkon te hipi lart.  smiley 

Cfare reformash mund te beni me 84, qe nuk behen me shumice te thjeshte?

Se mua me del shumica me 2/3 +93 deputete dhe jam kurioz

Flm

Fshiu se te ka mbetur nje sterkale aty anash.

Do shkoje Meta te familjet e atyre 4 te vrareve per pervjetor mo gjeke?

Kan parandjenjen qe Berisha para kesaj humbjeje gjigande do apo sdo do dale me variantin e pranimit te humbjes ne menyre civile, te nje humbesi dinjitoz (se ska alternative tjeter). Dhe keshtu do lere nje pershtypje pozitive ne popull, si lider qe di te terhiqet me ndershmeri. Ky do jete hapi i pare drejt ricimentimit te figures se liderit te hekurt brenda PD-se dhe nje opozite zhurmemadhe po fuqivogel.

tani... megjithe se nuk jam i gezuar per fitoren e LSI-se ... a do te shohim serish fytyrat e urryera te cim pekes, shkullakut, frangaj etj. ne TV nga 25 ore ne dite? - Rama duhet te na siguroje se do te ndryshoje batalionin e bythelepiresve gazetare ... oops harrova... ishte ai qe e shnderroi median ne leter bythe 

Keta i ke te rreshtuar gati ne krah te pushtetit te ri, mos ki merak smiley

Paraprires kane Fevziun, nuk e pe foton me vesh?

Plako, llapat do jene pak a shume ato te zakonshme. Do ndryshoje vecse fundshpina qe do lepijne.

E mban mend se nga anonte Klani para 2005-es?

Diferenca PS-PD eshte aktualisht 170.000 vota 

Mund te arrije deri ne 190.000 

Ne 2009 ishte 10.000 vota

smiley

Ne do ju tundim dhe shkundim-doli profecia smiley

Gjergji ka fillu shoqerohet me kryetarin me duket, e ashtu nga i cik smiley

Diferenca midis Koalicionit te majte dhe atij te Sales, ne fund te numerimit do jete mbi 300.000 Vota !!!

Ca ke mer Gjergj qe fryhesh?! smiley

Ja ngecem Sales ngjalet ne fytsmiley Ti e di qe kam qene mbeshtetesi kryesor i ngjalekoalicionitsmiley

Bertini, po pergatitet nje operacion i madh kunder partizanteve ne PEZE.... smiley 

Monikes: " a kampanjola bella" smiley 

po ua them n'konfidence.. saliu po jep doreheqjen..smiley     

p.s   ve bast qe Monika Petachi  do te cmendej nga xhelozia kur te shoh Liken   qe bashkpunon me Mimine..smiley

Thuhet qe Berisha do jepka dhe doreheqjen si kryeminister.

votimi nuk eshte aspak kushtetues... nuk eshte zbatuar parimi kushtetues nje votues nje vot... Prifti nuk del ne parlament edhe me 6000 vota, ndersa nje parti e qelbur diku ne qarkun  e shkodres, e vellait te kriminelit Frroku del me 5000 vota, hajde gjeje se cfare sistemi perfaqesimi i ndyre eshte

US romaku - 25 Qershor 2013 - 17:15 

I vetmi zhvillim i pakendshem i ketyre zgjedhjeve eshte bymimi i paarsyeshem i LSI. Po krijohet dalengadale nje prototip shqiptari te ri pragmatist, pa busull morale, me ndjeshmeri politike opake dhe i ftohte qe gjen tek LSI shtepine e vet natyrale. LSI si shoqate punesimi, allishverishesh dhe shterpesie ideologjike ofron strehen me adekuate per kete homos shqiptarus te ri i cili ne fakt nuk eshte produkt i vetem politikes por me shume i kohes ku jetojme dhe bjerrjes morale qe e karakterizon. E trishte.

 

Në cfarë mënyre kjo që thua nuk vlen për votuesit e PS-së dhe PD-së? Në cfarë mënyre orienton busulla morale ndaj PS-së dhe PD-së? Nga c'frymëzim humoristik të ka ardhur ideja e shterpësisë ideologjike të LSI-së, perkundrejt rrjedhimisht begatisë ideologjike të dy nënave tona parti?

 

Pd e ps e kane nje orientim ideologjik sado i paperdorur qe mund te jete. LSI eshte shkreti, blen vota ose ofron vende pune ne kembim te 30-40- 50 apo me shume votave.

Cfarë është orientimi ideologjik i paprekur, perëndimi objektiv në bufetë përpara çlirimit 2.0? Po LSI-ja orientimin ideologjik të paqenë mos vallë e ka të prekur? Dëgjoj që të lumët ne për këto zgjedhje, treguam kulturë, tashmë kaq pranë integrimi evropian.

Për pyetjet e moralit kishe gjë për të thëne apo ai term është njëpërdorimësh?

jo jo qelibar e ka moralin; ti m'voto mu per te hedh Berishen, dhe une e perdor voten tende per te mbajt Berishen ne pushtet. smiley 

po mbase e ka kerku voten per me shume integrim ne evrope mo bame. Ose mund ta ket kuptu se Edi ja kishte me te futme. Ose se nuk e ka kalu aq keq me salen...
(ne kuadrin e "ose-ve" te tua me pare kur justifikoje votimin me shumice pro LSI ket here)

Une justifikoja? Mo na lodh bredho. Per mu, jo vetem asnje vote mos te merrte por edhe te denohej per gjith ndyrsirlleqet qe ka bere.  Mo hiq kot paralele o Bredh. 

nqse kjo eshte ajo ca mendon vertet, athere jemi bashke. Po fakti eshte se ndrrimin e pushtetit ne e shofim te dy ne menyra te ndryshme. Se ndrrimi i pushtetit qe ti i gzohesh sot behet i mundur vec ne saje te ktij "bablokut" qe ti do doje ta shifje ne gjyq. Dhe kte une nuk e lexoj dot si triumf i demokracise mbi berishen, per mu eshte triumf i klaneve qe luftojne per me zaptu sa te jete e mundur

Unë e kuptoj, por bëj sikur nuk e kuptoj prandaj kërkoj konfirmim, që pyetjes sime për moralin e PS-së dhe PD-së i përgjigjet duke folur mbi samarin e pamoralshëm të LSI-së, se nuk i intereson kujt në këto ditë të mëdha për kombin, kur hoqëm qafe Berishën, mos për herë të dytë?, të flasë për moralin e paqenë të alternativës qeverisëse. Nuk sugjeroj aspak të flitet në terma morali, por kërkoj koherencë që morali dhe mungesa e tij nëse nuk bëjme dot pa folur për to, të mos kufizohen mashtrueshëm mbi LSI-në. Të humbur këtu dalim ne qorrat dhe mashtruesit e vetes që megjithatë entuziazmin fals nuk po e prodhojmë dot - për mua kjo është çështja e ditës, ky sinqeritet i sapongjizur.

Diskutimi ideologjik na mbeti jetim, si përherë, ç'e do filozofinë kur ke një të pamoralshëm për gur, çelës dhe pasqyrë.

Ore pse ishte Ben Blushi aq i merzit mrome dhe vetem kerkonte qe Berisha te pranonte humbjen!? Duket nuk ja ka besen Metes dhe ka frike se Berisha dicka po gatuan. Normalisht ai duhej te ndihej i lumtur. S'ka mbaruar kjo mesele akoma. 

LOL. Belul po kjo: "Fol vogelush fol" . Skena zhvillohet tek amfiteatri i liqenit ne TR dhe ai qe flet ka nje shenje ne vetull smiley

dajosh,  po  kete batute do ta gjeja midis njemije batutave  te tjera une... eshte e lehte..smiley   (Gaforrjasmiley)

ti Mimoza flet anglisht shume mire.. ku e ke mesuar...smiley

ju keni nje djale te vogel si engjell

smiley

Te thuash qe PS pushtetin ja dedikon vetem LSI nderkohe qe lsi anatemohet per 100 te keqija eshte e pandershme.

po te bashkohet LSI me PD tani, me kusht qe meta te behet kryeminister? :o

Rama do te ishte humbesi me i shkrete.

Dikush me tregoi kte histori:

Sipas shume deshmive nga te gjitha anet, dhe te vertetuara, (  ne mos gaboj ne Korce, ku u kap njeri me 11 zarfa X 5000,  sherri ne Lac etj),  votat jane ble nga LSI ose pakete ( 20.000.000 te forteve per X vota ne total) ose 5000 te reja ne dore. Nje qender e tille ka qene instaluar prane shkolles "Xhezmi Delli", ku ne nje dyqan te braktisur kishte brenda vetem nje pc dhe zarfat me 5000 te reja , qe shperndaheshin.

Po te llogarisesh se Likja ka rreth 80000 vota plus nga hera tjeter, nga te cilet mjaft kane pase premtime pune ( Te cilat Iliri si nje "uomo d'onore" i respekton), i bjen te kete paguar rreth 50000 vete

Situacioni i Operacinit " Vota 2013"

50.000( veta) X 5000 (leke)= 250.000.000 leke te reja

Pjestu me 140 lek/euro= 1.800.000 Euro

Te tjeret harxhuan nga 40.000.000 euro per kompanite e artit grafik, stampim leckash, spote, bluza, ecc.

Keta te LSI, kaq vota deshen, me 2.000.000 euro e mbyllen kte pune.

Well done, Like!

C'do njasim me persona reale eshte.....si thoni ju?

Po likja ja u ka dhene parate dhe e ka mare 100% mallin.. kurse Saliu&co jepte lek dhe nuk ja jepnin votensmiley

Njesha Shqiptaret kesaj radhe !! e eleminuan me vote blerjen e votes pergjithmone nga kultura e partive.

Kete mendova dhe une Bari, LSI duhet te kete hedhur para te madhe per votat, se nuk ka mundesi te fitonte kaq shume. 

Ca thu mer Spiritus ...per mu jan te gjithe same shit

Mos perhap panik ne rradhet e #rilindasve! smiley

shit, kjo me sjell zorret ne gryke. Kjo eshte paftyrsi ne katror

shah  sheh tore...mat, nga Likja..smiley      eh çgallate, çgallate....

rrethi mbyllet me kete. behet qerthull.

edhe po nuk ndodhi, it makes "perfect sense".

skenar identitk me ate qe solli wolfgang shyselin ne postin e bundeskancelarit.

shkurt dhe per te 1000-ten here: shit happens!

Mbase eshte spekullim Em, por duke pare pergjigjet reticente te Metes, Ralf Gjonit dhe atij Nacos ne Berat ..  nuk me duket  per tu perjashtu  si ide, dihet pragmatistat me te medhenj vijne nga LSI-ja .. Ua pafshim hajrin!

une po them qe ky skenar nuk eshte fare fantashkence. eshte shembull i perkufizimit te fiksionit: s'ka ndodhur (akoma), por mund te ndodhe, ne kete bote, pa asnje problem.

nuk do hic fantazi, dmth.

por kjo Ilirit ne "long run" nuk i bie hic mire. shqiperia nuk eshte austri.

ne fakt, ketu tek ne te gjithe punojne per momentin. me mire te shtrydhin nje kokerr portokall tani deri ne piken e fundit e ta hane me gjithe lekure, e kismet per me vone, se sa te mbjellin nje peme portokalli qe te beje shume kokrra e te mbetet aty.

gjynah.

por kjo vjen ne linje me LSI-ne si ndermarrje ekonomike (qe shpjegon suksesin e vet elektoral). nje loje e luajtur disa here, dmth gjate fushates duhet te bejme si te majte, kurse gjate ndarjes se tortes si te djathte. them qe rama duhet t'i kete kopsitur punet me mire, sepse edhe kur martohet robi ben prenuptial agreements.

s'e di, por mbase nga nje ane do ishte me mire qe Iliri te bashkohej vertet me PD-ne. Iluzionet eshte mire t'i djegesh te gjitha me processe aerobike ndonjehere.

 

E djathta është më solide se kurrë. Është e majta në ‘risk of extinction’...(nga LSI, kuptohet)

PD-ja do te merrte fund, ne ate rast. Do te zhdukej si parti e LSI do te behej force e dyte. S'e besoj te ndodhe. 

Ne te vertete shqiptaret jane te gjithe te majte...

Te djathetet me bindje konservatore, rrezik jane me pak se 5%.

Duhet kulture qytetare te jesh i djathte... gje qe 95% ne shqiperi nuk e kane...

Ndoshta nuk realizohet, por qe Berisha po e provon edhe kete karte, kjo eshte e besueshme...

@alidea

Kete qe Ilir Meta bashkohet me PD dhe behet kryeminister ma tha njera sot. Por me duket trapllek. Do ishte poshtersia me e madhe. Mund te jete qe LSI i perhap qellimisht per ti futur friken PS, per te marre ndonje cope akoma me te madhe. 

Edi Rama, lider i koalicionit fitues, meriton plotesisht postin e kryeministrit.

Jam dakord me ty. Dhe un isha skeptike, por po ndodhi do te jete treguesi me degradues per kete vend!

E redaktova. Dmth mund te jene fjale kot. Ose i perhapin qellimisht LSI per te kape ndonje cope me te madhe.

Po aman o Hunter, se e tha Berisha fillimisht tek Arian Cani disa dite me pare. Keshille nga larg medemek Rames: Kujdes nga Ilir Meta! Edhe kaq duhet. Biles edhe me pak. Si me thene "se non e' vero, e' ben trovato".

Pritet qe Berisha te dale e te panoje humbjen, te jape doreheqjen si k/min. Por gjithashtu pritet qe edhe Basha te jape doreheqjen nga bashkia...

Ndonje shpjegim nga te djathtet,pse Basha?

po sipas lajmit qe solli Alidea,  i bie  qe  Basha e jep doreheqejen  qe tia leri vendin si kryetar i bashkise se Tiranes  Ed Rames..smiley

everybody happy, tha..smiley

Nuk ma merr mendja te jape doreheqjen Basha. Vetem po e bene me verte kryeminister.

Kjo lidhet me vajtjen tek Nishani te Berishes dhe Bashes..., mire Berisha ,po Basha c'pune ka ne presidence.

Ne 4 qarqet e veriut , bastione te se djathtes, kane humbur mbi 40.000 vota.

po mir o derman po popullsia nuk ngelet e njejta, plus dhe duhet pare % e atyre qe votuan se c'ndryshim ka me 2009 per te dale ne konkluzione. Vlerat absolute ne numer votusish nuk jane indikatore reale

50 cent ka bler antiplumbin e Berishen ne eBay 

Nqs qendrojne ato numrat qe thote Lizandri i bie qe Rama (formalisht, PS) ka pasur tkurrje nga 2009-a. Hmm, i bie qe nje pjese te votave te tij ne 2009 ti kete vjedhur nga LSI? smiley

Nese (si vota) ben diferencen e fryrjes qe ka pasur LSI (nga '09 ne '13) duke faktorizuar rrrjedhjet nga PD dhe % e votave te reja, s'eshte cudi qe te dale ky tregues.

Gjithsesi, kjo fitore spektakolare e "te majtes" (whatever the fukc that means ne Shqiperi) eshte deshmia me bindese e deshtimit te Rames si lider dhe strategjise se tij te pastrimit te partise dhe mbushjes se saj me vilajetqyrqe. 

Shto ketu dhe faktit qe Rama vjen ne pushtet katerciperisht si leve e Mr ipastersikristali videoemontuar 21 Janarit. Ironia behet akoma me e madhe jo vetem per Ramen po per te gjithe peshkramistet qe na kane care trapin keto 3-4 vitet e fundit per vjedhje votash, per parime, per video korruptive dhe lufte per moral e triumfim te se drejtes deri ne kosto bllokuese te gjithe vendit, bile dhe gjakderdhese po qe nevoja, etj.

 

Nese "modeli LSI" do behet faktor destabilizimi (dhe pra indirekt demokratizimi) per "te majten" apo model i ri tranzitokorrupsioni permanent, ngelet per te pare pas pak vitesh.

Sa per Berishen, genjeni veten kur thoni se populli u zhgenjye nga ai dhe votoi si alternative...wait for it...zv kryeministrin e tij, Ilir Meten.

I bie qe ne 2009, pas '97 e Gerdecit dhe pas afro dy dekadash ne bash te vendit te Berishes, populli s'qe i zhgenjyer nga Berisha, po u zhgenjye tani. Lesh me qime moj ngjale me shkumeparime.

Protagonisti i ketyre zgjedhjeve eshte fucktori Ilir Meta, etaloni i korrupsionit (per nr njerezisht ne parti/qeveri padyshim qe ka bere namin me shume se Berisha e Rama) dhe ashiqarllekut ndaj cdo institucioni e ligji shteti. Per hir te se vertetes, dhe fitues real i lojes se piset Rama-Meta per ta zhdukur ate (dhe cdo parti te trete) me kodin e ndryshuar.

Mesazhi: Situata eshte e kapur per kociesh, tani per tani nul shpresa per levizje te reja apo kandidate te pavarur apo demokratizime, aq me pak per venie ne vend te drejtesise.

Me gjase dhe pas ikjes se Berishes PD-ja do leshmeqimohet si PS-ja pas Nanos dhe nje "Rame" to vije ne krye te saj pas ca kohesh.

Po Lefti e maverick, etj. nga behet?

duke mbush letrat per azilante...

Nga ju komunistet gjakpiresa cfare nuk pret. Jo vetem qe te lini pa pune, po edhe qeshni me mizorite tuaja.

Te pakten te shikonit ndonje mundesi punesimi part-time per keta, psh kur shkoni per gjah.

Lufta e klasave ka filluar..

Gjithe tokat e xanuna, do bahen te paxanuna prape...

Gabim. Do behen te #rixanuna.

Me fal. Korrigjim: #rizena (duhet nderruar dialekti)

Kavir ti tek kush kategori shoqerore hy? Tek 5 % apo 95%? 

Drejte drejte, kane dhene prova se dine te lehin goxha mire...

po leftyyyyyyyyyyyyyyy ishte nje rrogtar ambasade mi gjembo, njeri qe sic duket nuk dinte si ta kalonte kohen pasi nuk kishte pune dhe e justifikonte vehten para partise duke bere propagande bajate. Tani qe rra nga fiku as qe i shkon mendja ti afrohet PPU-se. Ai vetem te shara hante dhe prape i gelltiste se keshtu ja donte puna. Puna mbaroi dhe Leftyyyyyyyyyy firoi!!  smiley 

Nuk thua shyqyr qe rame rehat nga nje pale agjitpropsash e militantesh bande?

''plumbi i arte''smiley

eh cna e kujtove Bari..  kjo skena kur vret gringon te shkallet e trenit qe  po levizte, legjendare..smiley

eeehhhh... damiano damiani e zhan maria volonte! c'na e boni zemren cope tani! 

Per disa qindra vota nuk e morem mandatin e 8 ne korcesmiley

Gjergj kur do ma japesh ate darken se me 99% e kam fitu bastin.

eh po ti ishe me versionin zyrtar 77-80.. nuk vlente per vote plebishitaresmiley

Ndegjo pijet alkolike i sjell une ne dac vere ne dac raki. Nese nuk pi pije alkolike sprish pune se i pi vete. Keshtu qe vetem mezet do paguash.

Populli shqiptar qe ankohet per vjedhje dhe korrupsion dhe vete voton liken.ec e merre vesh.rendesi ka qe sala shpellari u mund dhe uroj te kete reforma te thella te PD se ishte marre peng nga ky njeri.shpresoj gjitheashtu qe keta te majtet te  mos zihen si e kane zakon dhe te kalohet ne zgjedhje te parakohshme

Sikur ti vija nje vlere monetare,kenaqesise qe me dhane ato 200 eurot e shpenzuara me mire ne jeten time,mund te them pa frike se kam fituar 200.000 euro deri tani,kenaqesia eshte e njejte!! Rezultati i Lsi-se eshte suprize per mua,jo se nuk gjeje njeri,por ishin pak ata qe deklaronin voten per LSI-ne,LSI ka mare vota demokrate per mua,problemi i Saliut nuk eshte se nuk e votuan te majtet,apo sa e votuan te majten elektorali i saj,problemi eshte se Saliun nuk e votuan te djathtet..kjo eshte nje humbje historike..ose e thene me mire nje ik pirdhu historike,e mos kini pike dyshimi,i provuan te gjitha,nuk kane lene gje pa bere..por ik pirdhu eshte kaq e madhe sa as kallashet nuk benin me pune,ashtu si mendoja..e kjo fale frymes qe krijoi Rama e koordinimit perfekt ne c'do cep te vendit  te se majtes.Edhe dicka tjeter,mos kini pike dyshimi,qeveria e ardhshme nuk ka per te trasheguar asgje nga fatkeqesia kombetare ne ikje,c'do gje duhet ngritur perseri nga zero..si ne 97!!

Ose tu bo ndonje aplikim per teseren e PS dhe LSI, te jete brenda ne cdo rast se si dihet.

Nasipi prape..smiley  keta LSI-stat spo rreshtin se beri presion PS.   Likja  kerkon postin e kryeminstrit me dhune ..

Ore ka ngjarje ne ate vend! Nuk jemi Suedia smiley

Mesa duket ka hap tenderin Meta, me nje ane Edi ne tjetren Berisha, kush ofron me shume!

Te jem si Partia Socialiste vallaj, ja dhjes ne vend, po hajt varja...

Kjo deklarata e Naços, dhene para zgjedhjeve, sikur me ka lene dyshimin e nje karkulimi qysh para zgjedhjeve, per rremuja ose prishjen e koalicionit te ngjales. Te shohim si do shkoje situata, situate qe mund te ndikohet edhe nga interesat e ngushta meskine te liderve te ndryshem. 

Kjo deklarata e Naços, dhene para zgjedhjeve, sikur me ka lene dyshimin e nje karkulimi....smiley

Belul, edhe mua me beri pershtypje. Duket sikur fshihen njemije sentenca pas asaj fjale. smiley

ndersa mua dajosh me duket si nje togfjalesh e perbere nga nje ''fjale shqiptare'' dhe nje ''fjale italjane''.. nuk po kuptoj cka dashur te thote autori me kete fjale disi te vecante..

O Gjergjo si ka dale Peqini mo? Se kur ndegjova te dielen mbasdite Pezen qe po qante se banditet e PD-se me ne krye ate psikopatin ish prokuror apo hetues kishin pushtuar qytezen e Peqinit me erdhi keq.

Pse bo sikur se di o burr. Peza e kishte shpartallu Dashinsmiley.

Shqiptaret ia dhane voten ps, tani e tutje eshte ne doren tuaj rilindja!!! Mos lejoni edhe ps-ne tju pije gjakun per 4 vitet e ardhshme!

Shhhhhhhhhh pas pak Berisha do prononcohet, latest news thon se esht nis per ne seline e PDs

link?

Please!

Mos ki merak te gjitha mediat do e japin, e lexova tek IDEA 

opo nje c'te jete, se une nuk i bookmark

Ok ok sapo te dali do te te postoj linkun , nejse lajmi thot pritet te mberrije ne seline e PDs dhe mbase do te jape deklarate per mediat .

THNX!

atta girl!!!

Sorry fake alarm, neser paska thane zedhensja smiley  

Right smiley  nejse ketu mediat nuk dine me konfirmu info, e pashe ne tre te ndryshme qe qarkullonin kete info 

Nuk ja fal vetes qe ky moment me gjeti ne rruge!!! 

Nonen ja kajsha!!!

nuk shkoka sala ne seline e PD-se, simas Vorpsit, Rono. pa merak.

Perfundimisht dy gjera jane per tu pershendet, humbja e thelle e qelbesires dhe fitorja e papritur e qelbesires. Ashtu si do shkerdhehet Shqiperia keto vite (besoj jo kater) qe do qeverisi ngjalekoalicioni besoj qe do hapet rruge per forca krejt te reja.

shif, vej bast se do jete naj loje ne prapaskene e Likes duke bo presion permes idese se mund te levizi djathtas. Ne ket menyre Rama detyrohet me i leshu pe gjithmone e me shume. Du me thon se kjo nuk perputhet detyrimisht me te verteten. Nuk leviz mo Likja, per ket te jeni te qete

Jane zgjedhjet e PARA pas 92 ( kur ja dhane me Deklarata pa numerim Votash ) qe Berisha ka vjedhe Minimumin e minimumeve nga 40 - deputete Reale , duke  mbritur ne 54 . Pra ka vjedhe shume shume PAK ...14 mandate ! Kjo eshte nje Fitore per Shqiptaret qe i treguan se po u mesove me te rrembyer Mish qe KULISH do te rrahin me thuper !  

Kjo do te thote qe Ne Shqiperi nuk ka ndryshuar Saliu por Klani Hajduteve ....po largohet !

Dhe do shtoja qe Fatkeqesia e VETME per Shqiptaret do mbeten Thashethemexhijte e karierizmit POLITIK , qe shndrohen ne Anale neper media , sepse eshte e vetmja mundesi te Hane BUKE !

Ho mer a dul thellonxa prej kafazit? 

Hala rono, po i ma var te gjithe. Suspance si kjo as finalja e boterorit nuk jep smiley

jo Rono,  nuk del sot..  e shtyu per neser paradite thote..

Nuk i vej faj! Dite e Marte sot...dite tersi. Something might go wrong, me mire neser!

Lsi-ja? interesante dhe bindese analiza qe i beri gazetari i A1report votes se LSI-se,praktikisht tha: 7 apo 8 deputet LSI i ka mare fale votes se partive te vogla te majta qe nuk kane aritur perqindjen per te nxjerre deputet me vete,pasi ato vota i kalojne automatikisht LSI-se si force e dyte e kualicionit..Meta ti falet kodit elektoral ..??? Rama ka patur te drejte edhe ne 2009???

Gazetari i A1 reportit para gjerave te veshtira si formula d'hond etj do beje mire ta filloje aritmetiken me te thjeshtat, psh qe 200.000 eshte me e madhe se 194.000, 194.000 > 185.000, 140.000 = 140.000 Kur ti mesoje keto une jam gati ti mesoj dhe mbledhjen dhe zbritjen.

Po prit,te perfundoj e te shohim si  i trefishoj deputetet LSI..ketu do jemi,ju me flamur shqiptar qe keni komentuar deri dje,me keni dhene nje zhgenjim te madh,persa i perket pershkrimit te realitetit ne ate vend. Rama po flet e po te zhgenjen qe tani...ai ciniku e arroganti,ai qe do shkerdhej ate vend demek!!

Fjala me e madhe e berishes ka qene diten kur u zgjodh president, jemi te gjithe bashkefajtore e bashkevuajtes. Qe atehere as foli me gje te hajrit, as beri me gje te hajrit. Megjithate te presim e te shofim, une jam 49 pro 51 kunder, pra as kundershtar i rrepte i rames, as perkrahes. Le ta shikojme cdo beje, por duke njof mire lsi-ne kam besim te forte se 49 do ulet shume shpejt

rama eshte ne banko-prove, mer!

ehu, sa zjarre duhet te kaloje rama qe te fitoje besimin tone poshte, aq te mira qofshin. edhe meno, s'ka kalu asnji deri tani.

por ama duhet me thone edhe kte: qe Rama e ka shancin te mbetet vertet i shenum per mire ne historin shqiptare, e ka. sic e kish saliu ne 92-shin ose nano ne 97-ten.

te presim dhe te shohim.

Per te qene te ndershem, kushtet i ka shume me te veshtira se berisha ne 92 apo nano ne 97, politikisht them. Ai detyrohet te qeverisi me nje nga segmentet me te korruptuara te qeverise se kaluar, dhe fale formules se vet pa shume mundesi per te zmadhuar grupin e vet parlamentar deri ne masen sa te mos varet nga meta. Per mua eshte mission impossible nese ai nuk ka bere qe sot llogarite per zgjedhje te parakohshme me se voni ne fund te 2014, pasi se pari te kete rikthyer ne vend kushtetuten.

Rames kane per tia ngrene shpirtin socialistet!! Eshte i denuar te mos perseris Berishen ne asgje,po asgje fare!! Le qe Rama(qe une kam besim te madh),e fitoi kete beteje pikerisht per kete dhe nuk ka LSI qe i ben balle...ketu do jemi,Rama me mire shkon ne zgjedhje te parakohshme se sa lejon LSI te vjedh si i do qejfi,apo te mbyll syte para saj apo kujdo tjetri...ky eshte ndryshimi i madh mes kualicionit qe LSI ngriti me PD e ketij me PS e Ramen. Por te shohim,shume shpejt...Rama ka premtuar nje nga aktet e para transparencen e koncesioneve..te shohim..jam dakort!!

Zaloshnja thote qe berishes mund ti kete fluturu truni ne alpe dhe Aida Shtino eshte ne kerkim. Te shpresojme qe do ta gjejne. 

Selia e PS pushtohet nga militantet qe presen fjalimin e Rames per te konfirmuar humbjen e tij ne 2009 dhe fitoren e Metes ne 2013 smiley

P.S. Tek palma tha ajo grifsha berishiste, shifeni palmen ne foto lol

Pra Rama deklaronka dorehqjen prapavepruese per shkak te 2009?

Mbase i kerkon dhe ndjese Metes qe i ka vjedhur votat ne 2009.

Prit tashi kur te thote Spiritus: Kush nga juve s'ka vjedhur pak vota ne jete per qellime te mira?!

smiley je officially i dekorum me medaljen e legenit, xhib!

O Xhibo na dhive familjarisht! smiley

Mo i forte se ty mund te jete vetem Flamur Noka qe do dali te thote qe i kane vjedh votat ne Kukes!

Lizandro, ik bli ndonje kaush me fara he te keqe.

po naimi (cili), hoxha (dhjaksi), fahrua (fytyrbytha) etj etj nga behen mo? U ka dal rakia?

Si tha B.Mustafaj: Berisha ra ne krye te betejes si nje hero.I rrun trapin Skenderbeu qe lengoi e vdiq ne shtrat."Skenderbe 2" ra ne krye te betejes.Raposdet po bejne gati sharkite.

 Rrofsh Rama!! Sa po i shton edhe nje 50.000 tjeter atyre 200 eurove...

po pse tallesh mer? smiley Diplomati me ka kenaq sot.... smiley 

Po qe nuk e njihja une ekzistencen e tij?? Flm zonjes alidea (se kur i ka thone 'shoqe' spiritusi asaj i here... apapapa si ka kercy perpjet smiley) per prurjen

Amon se u kenoqem: e mban mend ate skenen tek "radiostacioni" "nga dama maç dek derri i zi" ? kshu jane bo kto qe na sjellin lajmet prej "diplomatit" smiley

smiley ca ke ore smiley normal qe me keto parti plot pazare do dyshojme pak edhe pse isha shume skeptike smiley 

O zot shtoji !

Madatet e PS-se kundrejt LSI-se smiley

Ej po kish fitu dhe vllai i Ben Frrokut anej nga Malcite e  ?

Te lumte goja e te nigjofte perenia!!!!!!

Po lutet gjithe Tirana njelloj si une

o Ruzhdije, po kadal i cik se edhe n'Tiron i mori nja 2 mandate apo e kam gabim? si i bi qe po luten t'gjithe tani?

tirana e njerezve normale me bosht kurrizor

nuk jon te kqinj SK jo... vetem t'i njofesh. i shifni ka larg dhe me paragjykime. ne lejm koken per mikun. po ai likja po ti ket dhon fjalen nanjonit per punesim e s'ja ma dot, nuk e ze gjumi naten mer, deri sa t'ia plotesoje.

ktij or tunjatjeta un i them "dinjitet".

he mo shoku gramoz ça thote?sipas programit rilindja do prekin edhe mushkat e Salarise do rilindin,do pjellin dy here ne vit !

Cfare te futme i bone shqiptaret Berishes, ja mushen mitingjet plot, i krijuan iluzionin se do fitonte, pastaj ne fund fare i thane "just kidding"!

Populli shqiptare, popull me sens humori! 

bllokator!!! krejt frajera!!!! 

Rama falenderon Berishen dhe i uron te gjithe te mirat ne jeten e tij private ne vazhdim.

 

Pak ere civilizimi politik, megjithate    ka probleme me menaxhimin e zhurmes. Po keta te PSs ore nuk mund te ishin pak me organizativ  me kete fjalim qe duhet te mbetet historik? Edhe Topit i iku zani smiley

Kjo ishte me shume per ata qe mendojne se ka per ta dale para drejtesise Berisha tani qe Rama do behet kryeminister.

Po c'pret ti ? Te flas per thyerje kafkash,burgime e arestime kryeministri i shqiperise? Eshte kulturore kjo pune,nuk mund ta kuptosh...dhe mos ki merak,pushime masive nga puna do kesh,e kush ka per te paguar do paguaj deri ne fund..ndryshe nuk behet dot asnje pune ne ate vend,e pune do te behet shume!

Be cicin se nuk u be bytha jote te me tregoje mua kulturen.  Une pres qe Berisha te denohet per te gjitha zullumet qe ka bere, per ato qe pikerisht Rama dhe partia e tij e kane denoncuar deri para se te bente kete fjalim.

Pushime masive ka per te pasur si ceco, se jane gjithe ata militante te uritur qe presin te punesohen.

Gjithe plehrat anti-komuniste qe ai ka perfaqesuar keto 23 vjet,o Salist i deshtuar para kohe!!! Nuk e ke kulturen e duhur, habitesh si i paanshem pse kryeministri i ardhshem nuk ben thirje per burgje apo gjak,por shtrin doren e flet si kryeminister i nje vendi normal,nejse..nuk ke faj,ku do e mesoje ne fakt kete kulture...??? Rama ka per tu bere njerez,ky ishte lesson 1. mbaj shenim!!

Ik ore idiot me zile bujkrob i Rames.  Nuk thashe une kund qe ai te bente thirrje per burgje e gjak.  Une thashe qe te jete i qarte per akuzat qe ka bere ore gomar, se edhe Berisha me Nanon te njejtin gje beri mbasi erdhi ne pushtet ne 2005-sen, e para e saj e terboi gjithe popullaten me akuza nga me makabret per kundershtarin e pastaj e cilesonte si liderin historik te se majtes. Rama ben njerez, gomere si puna jote qe mendojne se nje person i vetem mund te shpetoje shoqerine e mund te te bej njeri.  Une s'jam skllav si puna jote.  Une refuzoj te behem gur shahu ne luften e tyre te paepur politike, e me vone per tu qetesuar me paternalizem se digjo se ato ishin vetem akuza politike.

Ka per te zgjidhur ceshtjen e pronave...mbaj shenim!! Po nuk e beri,une do harxhoj 200 euro pas kater vjetesh per te votuar per ke te thuash ti,ndryshe ti do votosh per Ramen..e pranon si bast?  e pranon qe kjo i ben "njerez" robte ne ate vend? p.s. je shume i paedukate!! te te vi turp!!

  Nuk mund te me tregosh ti mua edukaten kur me vjen e me drejtohesh harbutce qe eshte ceshtje kulture qe s'e kuptoj une.  Korrigjohu pastaj hec e me fol mua per edukate.

I rruan bishtin ceshtjes se pronave se s'e lene ata te fortet qe i financojne partine te bej xhap.  Une s've baste te tilla, se as votoj e as kam votuar ndonjehere ne Shqiperi e as kam ndonje synim te udhetoje atje per te votuar ne zgjedhje.

pse ça mendoje ti se do i bente? leqe i ben namin ne '97  berishes...por presin tani;mua me duket si perplasje e deleve te trullosura te ps kunder dhive te zgjebosura te pd

Shqiptaret tha votuan per LSI qe te behem une kryeminister, dhe po e them tani tha para se te prononcohet Meta.

Perseri ne pushtet ?  Ilir Meta pranon propozimin e Lul Bashes, Kryeminister  me te djathten. Sinqerisht , do zoti qe jo !

do zoti jo

Edi dhe Sala me mire te behen bashke dhe ta zbythin rracen e hajduteve

+1 Po votoj dhe une si Alidea kete here smiley

Brad, a mos po rrezikon te behesh njeri i ndershem? (Nga Gladiatori kjo) smiley

Njeri me te ndershem se une nuk njoh se po te njihja do te ta thoja smiley

Brado leri keto pordhe.. se nga keto humbet , po na thuaj si eshte e mundur qe humbet qindra mijra vota ?

me vjen keq gjergjo por une pordhet si le dot , po dush nigjoi po dush mos i nigjo smiley

un them le te terhiqemi (taktikisht) ne realitete gjermone, sa te kaloje kjo gjurulldia i her... gjermanojugore me sakt, ato te hamburgut s'shtyhen, imagjino qyteti me me shum kabrio ne bote ku ka vetem 15 dite diell... pra bavari, kicbyhel, tirol, woerthersee... me koncerte te regjistrume te udo jurgensit dhe Gronit... pse budall qe tosi?

Po pse flet kot ky njehere, ky celesat e kashtes ka ne dore. Ka fol Likja apo akoma?

p.s rrenacak i keq ngeli, nuk ka per ta heq ndonjehere ate ves 

Flet pra se Likja filloi ti beje diversion prap me te tijte akoma pa perfunduar numerimi i votave, dhe ky deshte ta bente fakt te vete-kryer qe do behet kryeminister dhe qe keto vota qene pikerisht mandat per ate pune (sipas tij), just in case Likja vazhdon akoma neser me presion-diversione PS te ngelur ne vend numeri so vagon dhe LSI si lokomotive me mbi katerfish rritje (cka eshte bazuar ne mandate dhe vota ne fuckt).

Pra Rama po bertet sot qe te balancoje talking points ne favor te vet, per te thene qe Likja eshte nr 2, jam une qe jam nr 1:

“Sot ju populli i Shqipërisë vendosët të ma ngarkoni mua dhe skuadrës tonë kombëtare të Rilindjes, së bashku dhe në mënyrë të pandarë me partnerët tanë, të LSI dhe me aleatët e tjerë këtë përgjegjësi kaq të madhe.”- tha ai.

Po Berisha pse nuk flet? Ai duhet te jap dorheqje dhe ti shterngoe doren Edi Rames! Te tregoj qe eshte Demokrat ( te pakten) smiley

Po jo me, se po shikoj se debati eshte perqendrusr tek Edi Rama, persa i takon kutures! Ta shikojme deri ne fund qe te bindet edhe historia, per Sali Berishen ! Se fundi ndonjehere mbahet mend me mire! smiley ose per keq panvarsisht se cke bere mbrapa! 

Edi sonte nxinte bre

ose eshte i lodh

ose e ka zene tmerri tani qe i rane pergjegjesite mbi supe

ose ishalla largqofte jo, LSI po i ben nai te pabome

Edi nxin sot, Blushi nxinte dje. Meta do ja haje koken dhe nuk po i le te shijojne kete moment te shumepritur. Kokelopa urte e bute po ja zhyt te gjitheve. 

po pra, keshtu ishte dhe ai muhabeti para zgjedhjeve, me demek aleanca "ngjaliste" nuk do merrte as 60 vende ne parlament.
Ndersa tani ka dale moda: pse nuk mori PS-ja, e vetme, 71 karrike ??? smiley

reflektoni i çik dreqi e mori smiley

e di ti ruzhdije se vendi ku ti jeton, andej nga shtatori mund te falimentoje ekonomikisht ? smiley

jo nuk e di

po zoterote nga e di ?

apo e ke pa me nai film smiley

eshte interesante kjo puna e falimentimi, ndaj do doja qe zgjedhjet te ishin diku pas nje viti.

S'po analizoj perfundimet, por nuk mund te mos shpreh nje ekzaltim personal.  Shyqyr ketej e tutje s'do me shajne me tropojanet. 

Si jemi nga barcaletat per skraparllinjte?  

Po te bej pak pushim gjysma ime se eshte torturuar e shkreta.  

E te merremi me njeriun e ri smiley

Une s'jam hakmarrese, dmth vetem barcaleta kerkova smiley

Ta fala motres smiley.  

ja, tani nje e dy do thone ate historine e atij qe i vuri traktorit bar ne darke, meqe ishte lodhur.

ec e nigjoi tani.

po nga ana tjeter mire e kane, po ta mendosh. ti tundja nje here te shkreten jonxhen para turirit, se belqim nuk e ha... jo ashtu direkt e me krahun plot ...

Nuk e ke idene si me ke dale ne shteg, por po ta fal se jam i meshirshem. Po e ruaj plumbin per nje here tjeter.

Bej prove, se e merr me mend vete reston.  A me lexove mire njehere, se ke filluar s'lexon mire smiley

Une te kurseva se jam demokrat ne shpirt, prandaj po me dhemb dyfish kjo shuplaka jote.

Ai Nastradini i ka njohur mire komunistet kur tha "Nuk kam bere mire qe te gjej keq".

p.s Monda, tani qe moret pushtetin, a do na e lini ta marrim prape pas 45 vjetesh? Apo jeni bere pishman qe e late heren e pare?

Shume pishman.  Shih, e shkruaj. 

e kam thene njerher kete, po meqe doje barcalet me skraparllinj, por edhe Like..smiley

 

pra ne kohen kur ishte Likja kryeminister.. nejse, prishtet cezma ne nje nga banjot e kryeministrise uji vuuu, gjithandej ne dysheme..   shpejt e shpejt  gjeten nje tip ustai qe rrinte diku prane kryeminstrise.. u fut ne banjo ai,  pa cezmen  dhe pas pak minutash  vajti te nje  salle/zyre  ne katin me siper,  hap deren dhe tha,  ore mos keni ndonje  ''anglez''  ketu  se me duhet per te rregulluar ate cezmen...   -vallaj, nuk ka anglez ketu mer jahu... jemi te gjithe nga Skrapari,  u pergjigj nje nga nepunesit e zyres..smiley

smiley

e kisha harru ket.

hej, a e pe qe mbi 1000 skraparllinj kishim votu PD-ne? pjesa me e illuminuar e nenprefektures. smiley

qe sheh na e ardhmja...

sheh ''perpara''   diku ne horizont, doje te thoje..smiley

e kan si formule kete, nuk tallem. duhet te shohim perpara... smiley

sa te mdhenj qe jon smiley

 

shife, shife, ne Corovode kjo. Kulture, perparim, konstruktivitet:

interesante te kjo foto.. eshte kend lojerash per femije, por vetem  burra   me ate barcolinen karakteristike   qe mbajne veteranetsmiley   sheh rroutll..smiley

eshte dhurate nga fondacioni Besa per femijet e lumtur te Corovodes. nen kujdesin e zoterinjve Bajram Muca dhe Ilir Meta... qe thua ti.

 

duhet te gezoje femija o emigrant

Shoku Enver shprehu shqetesimin se ne liber dalin disa "prapesi" te tij te kohes feminore. Si mund te ndikoje kjo brezin e ri, u shpreh Ai. Shoqja Nexhmije e kundershtoi me te bute, por e vendosur. Ata do e kuptojne, tha, se ne ate kohe nuk kishte as Parti te Punes, e as organizate pionieri e Rinie, sic kemi sot.

Kjo e mbylli diskutimin, dhe "prapesite", sadoqe te rralla, u lane te shohin driten e botimit.

Tani, ndonje gabim edhe e kemi bere ne ato kohera te turbullta. 

Aristokracia e se ardhmes

ti mbushni  oborret me kalamane,  porositi ai...smiley

Cfare kane socialistet qe u ka ngrire buzeqeshja e fitores ne buze?

Edhe nje here qe fituat pas 8 vjeteve nuk bertisni dot nga gezimi qe keni fituar! smiley

Ueeeeee cfare degjenerimi per Gert Bogdanin...PS ne avantazh me 700 vota te rrugva e Bogdaneve!!!!

Pst... E prene cekun per M. ata? Ka punuar...

Do merret ne shqyrtim me thane pas doreheqjes se Berishes.

Rri i qete, partia jone eshte parti e drejte! 

e drejte eshte, por mogulet si Bama jane rrezik potencial,  gjithnji, jo vetem per ket rast.

Amon me burr!!!! Javen e funit i thash do e boj pro bono... shperndajani skuadres u thash... 

Kjo fitorja e PS-se eshte si fitorja e Piros ne fakt. Te vetmit qe s'kane fare fytyre te gezohen jane pikerisht socialistet. Une s'e kuptoj per ca festojne? Ka shume mundesi qe i yshtin te dalin keta gangsterat e Rames, per te legjitimu fitoren e leshit..

LSI-ja gjithe klas. Nuk ndihet. I eshte fut punes per te marr akoma shume. smiley

aq shume gangsterra ka Rama mo Olso? Thone nja 10 mije ne shesh...?

A mendoni se do reformohet PD-ja apo mendoni si Ngjela qe u shpreh se  do kthehet ne nje parti familjare ?  

normal si Ngjela smiley

po ti Ngjelen degjon... me qe ra fjala   cilen parti perfaqeson Ngjela?   dhe me sa vota apo debutet  kuntriboje ne koalicionin fitues?smiley

Ngjela eshte me shume se parti...ai eshte fryme!!!

Rono, pershtypja ime me ckam ndjekur Ngjelen...  intelektual  i formuar,  por politikan i deshtuar..  ndersa eshte   goxha i afte si seller,  por per te shitur vetvehten   me vlere me te madhe nga ceshte ne te vertet,  kuptohet..

Belulo, se cke nji inot me Ngjelen ti!!!

asnje inat personal..  por  e ke parasysh,  ca tipa ose te ngjisin ose jo..    me eshte dukur shume e cuditshme karriera  politike e Ngjeles..  ka levizur e ka nderruar shume parti.. thuajse ne te gjithe spektrin politik, por nuk zuri vend kerkund..  derisa beri parti te tijen.. por prape i deshtuar!   thashe, me shume seller.. shume bla bla..  pak permbajtje..   ja p.sh  ti  sapo  citove  Ngjelen qe kish cituar  Kafken,  dhe ishe entuzjasmuar..smiley,    une jo..smiley    karakteristike  e tij.. cito filozofe e mendimtare  sa per te bere cik pershtypje.. uee, sa shume di ky Ngjela.

Belulo, Ngjela do jete minister Drejtesie...ashtuuuuuu

bravo i qofte!    dhe kjo ne saje te aftesise qe ka  per te bindur te tjeret qe eshte shume i rendesishem..smiley  se ne fakt ndonje  ndihme esenciale  apo strategjike nuk  i dha PS  ky,  pervec intervistave  si  opozitar i shquar ne TV..   

p.s,  kam pershtypjen qe socialiste  si Erjon Brace etj  qe kane  qene nje jete te tere ne vije te pare te frontit kunder armikutsmiley,  nuk ndihen hic mire me zgjedhjen e avukatit si minister i Drejtesise.

Thuaje troc o belul qe eshte kokrra e sharlatanit qe vetem llap kot me kot.

Ligj dhe Drejtesi me duket po kishte nje bukurane si kandidate smiley me sa di un  Rama i ka premtu se do e beje Min Drejtesie ndaj nuk kandidoi smiley

Me vjet keq!!!

Partia Ligj dhe Drejtesi!!! 2400 vota!!!!!!!

smiley ne te pavlefshmit e vullnetshem edhe sikur ti perpjestonim votat e pavlefshme per 4rsh dalim fitus smiley

ca dmth ti perpjestonit per 4sh mi ?

Po pra dhe sikur 3/4 te kene qene te pavlefshme ne menyre te pavullnetshme smiley

O alid, per cfare reforme e ke fjalen lal? A e kutpon qe partite poltike ne shqiperi jane klane biznesi? @o, do reformohet, ne kuptimin qe do fusi nje truk sic i futi Rama PS-se per t'u duk me trendi edhe do vazhdoje te njejtin avaz.

Po ja mo Ols po shpresoja qe kjo mavijosje te pakten sado me patericat LSIste, te sherbente pak smiley 

Rilindje k@ri me Ilir hajdutin,nuk fitoi Azbiu ta pushkatonte ne mes te parlamentit smiley

Ish kandidati per president, te Klani, tha qe PS-ja ka marre me shume vota kete here se ne 2009 thjesht sepse kane lindur me shume dhe kane vdekur me pak njerez (ne keto 4 vjet) smiley 

Imagjino per nje moment te kishin fituar prape kta cubat e Berishes... si do ishte shqiperia sot.. pale peshku smiley po thuj qe ka Zot dhe kalo matane...

Sot jane vra nja tre cuba  ne Lac! (po nuk jane te Berishes) 

po mer, eshte rritja natyrale e listes se votuesve. Keto zgjedhje ka pasur me shume votues dhe PS ka marre me shume vota por si % eshte fiks 2009.

ai e kap prej bolesh argumentin, si xhibi smiley

Po analizoja me kujdes voten e Shkodres dhe Lezhes.. ndryshimi i rezltatit mendoj se ka ardhur si pasoje e 80-90% te votes se Katolikeve, qe kesaj radhe kane votuar partite e koalicionit te majte.. duke me ditur se historikisht shumica derrmuese e votes se tyre shkonte ne parti te djathta.

ne Shkoder PS ska shtuar asnje vote, ka shtuar lsi dhe ajo partia kristian demokrate e atij qe akuzohet per vrasjen e komisarit te policise.

PS ka mare 3500-4000 vota me shume se ne 2009 ne qarkun shkoder.

PD ka humbur 12000 mije ne kete qark !!

Gjergjo po shume mandate kane marre keta aleatet mer burr! Si do ti menaxhoni keto? smiley

Cfare flet o OBI? mos u kondiciono nga ato qe degjon ne peshk..

shume shume interesante kjo qe the... 

u bene katalikt dhe grekt nji, kundra bab' Dovletit... 

Qim Peka tha se PS-ja ka fitu me fort ne 1997...

katalikt posi,

po vune cuba me leke kta mre,

Tom Doshra & Co

I vllai i Frrokut a kish fitu pernjimend apo me rrejten mue ?

Interresant maraku i njerezve se ca do beje Meta ... mos shkon te PD... ! A nuk e shihni se Meta eshte shum kalkulativ dhe mjaft i afte ne zanatin e tij . Pse mendoni se Meta ky fitues i madh qe prej vitit 2000 do te shkatrroje gjithcka pikerisht tani qe ka arrit piken me te larte deri me tani ne nje xhungel politike midis Nanos , Berishes , Rames e shume e shume te tjereve . Nuk du te them se Meta eshte simbol i politikanit ideal qe te gjithe ne te deshironim te ishte , aspak . Por ama se eshte jashtezakonisht adap ne fushen ku vepron kjo duket qysh prej  ne "aeroplan " .

Gazetarja - Avokat si shpjegohet kjo renie e PD

Avokati - Kafka na ka thene qe ne nje taverne qe e ka tavanin e ulet, vuajne dhe klientet dhe pronari!

smiley e ku ka lene gje pa thene Kafka 

 

smiley smiley smiley

te kish lindur nena per nje bote te re, o avukat more...

e kupton sa superior eshte edhe deri ne krahasim me dash shehin!!!

ku ka dash qe i afrohet takut pash zotin... ca i ke keto krahasime...qe calojne kaq shume dmth smiley

pjesen e pare te mezeve e qa dashi, po ho. mos ia ham meriten. kukurrecin. kur vjen puna pastaj per nivel, sofistikim, aristokraci, kaviar e pune te holla xhentellmenesh, aty eshte domeni i avokatit.

ne nji kuptim dashi eshte si me thon harem-sullton pekmezi, kurse avukati eshte rrethi prestigjoz i mbretereshes Elisabeth... e di qe edhe kjo calon ca, po hajt mo, s'po e korrigjoj mo smiley

 

Tabani kombetar dhe Intelektuali i elitave globale.

Si komentojne socialistet si ciliminj te lumtur..smiley

Keshtu u pafsha gjithmone!

Oo, qyfyre nate kendej nga Peshku smiley

Po si nuk e degjuat pak fjalimin e kryetarit Rama mer jahu, te ishit zbutur i cik smiley

Po nejse.

Ceshtja e koalicionit qeverises dhe e formes qe do te marri opozita, dy temat kryesore te dites mendoj se deri neser nuk sqarohen. 

Meta po luan, po kenaqet! Mbasdite kishte nxjerre Nacon te deklaronte se lokomotiva jane ata te LSI-se, ne darke doli vete te siguroje se i permbahet marrveshjeve. 

Kater ministri degjova se do, ato qe kishte plus nje tjeter, pervec postit te kryetarit te parlamentit. 

Nja dy ministri te tjera i duan keta aleatet e tjere, Milo dhe Ngjela, behen 6. 

Sa jane gjithesej? Ka ngel gjo per kta socialistat apo hic? smiley

Ku mentalitet i ndarjes se ministrive si te jete placke lufte.... me vjen keq vjen vetem nga nje mentalitet 4 vjecar i qeverise qe kishim, qe rrenoi Shqiperine... pushteti ndryshon qe ne mentalitet dhe nuk eshte vetem ndarje postesh...

PD do humbas edhe nje mandat ne Tirane, dhe kjo i takon Asllan Dogjonit.... ky individ kaq pak largpames.... eshte vetem ceshtje minutash apo oresh kjo.... pra ASHE ne fund te numerimit do te kete 85 mandate...ose 84 varet nga Kukesi, sepse mendohet qe eshte bere nje gabim ne raportimin e te dhenave..

Kujt i shkon mandati ne Tirane, PS-se apo LSI-se?

edhe ne Elbasan eshte nje mundesi qe te shtohet nje mandat per PS, pra te shkoj 9 koalicioni i PS, por nga 19 kutite e bllokuara te Librazhdit, duhen +1500 per koalicionin, me duket e veshtire. E njejta diference duhet edhe ne Tirane, per 150 kutite qe kane ngel eshte gati e sigurte qe PS do i marr nje mandat tjeter PD.

Elbasani luhet vertet per pak qindra vota.. kur kane mbetur dhe 19 kuti per te numeruar gjithashtu dhe TR.. forca forca

Gjergj TR eshte e sigurte te garantoj une.... dhe nuk kam fol ndonje here kot ketu... (mund ta kontrollosh), ne EL eshte e veshtire.

Dakord jam.. Elbasani nuk eshte dhe aq vshtire sa duket.

936083 vota deri me tani...Po i afrohemi 1.000.000 votave. E papare ne Shqiperi

Afro 290.000 me shume se ne 2009.

Ke beri me zemer ? ty ? Se ne e dinim qe Kryeministri ne baze te Kushtetutes i takon partise me te madhe.. Ti qe je injorant dhe se ke lexuar ndonjehere kushtetuten, normal qe nuk e dije.

Gjergj, me thone te drejten se kam lexu najher kushtetuten. Ty hallall ta bofte zoti per durimin. Po Biblen e ke maru?smiley

ta mblodhi Gjergji, dajosh...smiley   he de fol po deshe...smiley

Faqet

Për të komentuar tek Peshku pa ujë, ju duhet të identifikoheni ose të regjistroheni (regjistrimi është falas).